Kõige esimene Ameerika pesubrändi ja riidefirma Victoria’s Secreti moesõu jõudis fännide ette juba 1995. aastal, kui ettevõtte näitas oma loomingut New Yorgis. Nende modelle hakati hellitavalt Angels’iteks ehk inglikesteks kutsuma ning laval näidati nii mugavaid igapäevariideid kui ka tõeliselt seksikaid pesukomplekte, mis naise keha komplimenteerisid. Iga moeingel sai endale sõu ajaks tiivakesed ning levisid lausa kuuldused sellest, et modellid pidid tiivapaari nimel kõvasti võitlema - kõik tahtsid endale suuri ja efektseid tiibu.

Victoria’s Secreti moesõudel astusid üles ka muusikud ja nii pakuti näiteks Rihanna või Lady Gaga lugude taustal vaatajatele tõeliseid elamusi. Kui esimene sõu toodi publiku ette 120 tuhande dollarilise eelarvega, siis aastaks 2011 oli see summa kasvanud 12 miljonile dollarile. Viimane Victoria’s Secreti sõu jõudis televaatajate ette 2018. aastal ning aasta hiljem teatati selle ülekande lõpetamisest, kuna saate reitingud ei olnud kiita ning moepidu sai palju negatiivset tagasisidet oma survega püüelda perfektse kehakuvandi poole.