Esimesel päeval ilmus 42-aastane Sobtšak fotograafide ette üleni valges riietuses, mis koosnes pintsakust, pikast seelikust ja 250 000 rubla maksvast käerauakujulisest kaelakeest. Selline kee tekitas palju poleemikat ja näis selle omaniku varju jätvat. Nii mõnigi arvas, et sel moel edastab Sobtšak avalikkusele mingeid märke. Sobtšak ise rääkis sellest teooriast irooniliselt.

Ksenia Sobtšak

„Oh... Mõnikord on kaunistus lihtsalt kaunistus. Ja Puškini luuletused on lihtsalt Puškini luuletused. Ja loll on alati loll ja jääb lolliks. Ja sellepärast on kogu internet täis lauset „Ksenia Sobtšak tegi Cannes’is poliitilise avalduse“. Ei, ma ei teinud seda. Tulin lihtsalt Limonovist filmi vaatama,“ selgitas Sobtšak oma Telegramis.

Teisel päeval kandis Sobtšak Itaalia režissööri Paolo Sorrentino („Kohutav ilu“) uue filmi „Parthenope“ esilinastusel silmatorkavat elegantset Loewe pruuni kleiti, mille rinnaesisest oli läbi torgatud sukavarrast meenutav pulk.

Loewe esitles oma kollektsiooni mullu sügisel. Täpselt samasugune, kuid hele kleit oli Emmyde jagamisel seljas USA telestaaril Aubrey Plazal.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena