11. mail toimunud lauluvõistluse finaali vaatajate osakaal oli EBU teatel 46,7 protsenti ülekannet vahendavate avalik-õiguslike meediakanalite vaatajatest – see on kõrgeim osakaal alates 2006. aastast. Jätkuvalt on lauluvõistlus väga populaarne noorte vaatajate seas. Suurt finaali vaatas 58,6 protsenti 15-24-aastastest noortest.

Enim elati Eurovisioni finaalile kaasa Saksamaal, kus võistlus vaatas keskmiselt 8,1 miljonit inimest.

Tiktokis, Eurovisioni lauluvõistluse ametlikus meelelahutuspartneris, jõuti ürituse jooksul 486 miljoni unikaalse kontoni, mis on üle nelja korra rohkem kui 2023. aastal. Instagramis jõuti 69 miljoni unikaalse kontoni – üle kahe korra rohkem kui 2023. aastal. Youtube’is jõuti 42 miljoni unikaalse vaatajani. Lisaks kasutas Eurovisioni lauluvõistluse rakendust 2,5 miljonit inimest.

2022. aastal elas Eurovisionile kaasa 162 miljonit televaatajat.