„Stockmann on Eesti naistele juba üle 30 aasta olnud moe suunanäitajaks, pakkunud inspiratsiooni ning erilist kaubavalikut. Naiste moeosakonna ümbersünd on kombinatsioon maailmatrendide jälgimisest, hoolikast planeerimisest ja klientide tagasiside kuulamisest, eesmärgiga muuta ostlemine veelgi kaasaegsemaks, mugavamaks ja nauditavamaks. Oleme suurendanud aksessuaaride ja jalanõude ala, uuendanud pesuala ja proovikabiine. Meie valikusse on lisandunud üle kümne uue moebrändi, nagu trendikad Americandreams, Pinko, Anine Bing, Ivy Oak ja Max Mara Leisure ning aksessuaaridest Tory Burch, Marc Jacobs, Zadig & Voltaire ja luksuslik Mulberry. Hea meel on selle üle, et peagi täieneb aksessuaaride ala kauaoodatud brändi Longchamp shop-in-shopiga.“, sõnas Stockmanni kaubamaja direktor Priit Peterson.

„Rõõm on tõdeda, et oleme naisteosakonda uuendades erilise rõhu pannud skandinaavia ehte- ja moebrändidele, mis toovad esile põhjamaade minimalistliku ja ajatu ilu. Ka meestel tasub saabuval jõuluhooajal 3. korruselt läbi astuda, sest just siit leiab oma kallitele kinkimiseks ainulaadseid ehteid maailma moeikoonide poolt kantud ja armastatud Annele, Efva Attling Stockholm, Enamel Copenhagen, Marchesa ja paljude teiste brändide valikust“, lisas naiste- ja meeste moekategooria müügijuht Mari Värton.

Stockmanni naiste moekorruse avasündmusele olid kutsutud Stockmanni parimad kliendid, mõjuisikud ja ajakirjanikud. Koos nauditi õhtujuhi ja DJ Liisi Eesmaa juhtimisel Stockmanni stilisti Joanne-Heleene Sõrmuse kokku pandud rõivakomplekte ja moeperformance’i ning muusikalise etteaste tegi Rahvusooper Estonia Meeskvintett.