„Kuna suured kodumaised telekanalid, sealhulgas Eesti vaadatuim programm TV3, muutuvad oma vaatajaprofiililt pidevalt vanemaks, siis on aeg tuua turule telekanal, mille põhisihtgrupiks on inimesed vanuses 15-35. Need on noored ja aktiivsed, kellele täna pakutakse ehk telerist vähem kui nad seda sooviksid,“ ütles TV3 tegevjuht Toomas Vara.

TV6 arendusjuhi Oliver Rätsepa sõnul on tegemist juba tuttava brändiga Skandinaaviast ja Lätist. “Positsioneeritud on TV6 ehk pisut enam linnainimestele ning ka mõnevõrra nooremale publikule kui Eesti keskmine vaataja,” märkis Rätsep, lisades, et tegemist on meelelahutuskanaliga, mille programmis nii filmid, seriaalid kui omatoodang.

„Ekraanile jõuavad nii tuntud kui täiesti uued saated, seriaalid, dokumentaalsarjad ja filmid; on nii omatoodangut kui hankeprogrammi,“ märkis programmijuht Merlyn Rei, tuues näiteks avanädalal alustava Rauno Märksi juhitava igapäevase meelelahutussaate „Meeletu maailm“.

Uutest sarjadest ootavad TV6 vaatajat USA-s populaarsust kogunud põnevussari „Haihtunud“ (Vanished), kultusmultikas „Perepea“ (Family Guy) ning mitmete auhindadega pärjatud ulmesugemetega komöödia „Eureka“.

Tuttavatest sarjadest pakub TV6 näiteks „Kolmas kivi päikesest“, „Simpsonid“, „Tähevärav SG1“, „Matrjoškad“, „Kutsuge Cobra 11“ jpt

TV6 filmivalikus on nii kassahitte kui ka alternatiivkino  — näiteks laupäevaõhtune „Õuduka õhtu“.