„Mulle teevad muret klienditeenindajad, kes ei saa aru, mida sa neilt õieti tellid,” räägib Madis portaalile

“Üks selline olukord oli mul mõni aeg tagasi, kui ma läksin öösel, peale mingisugust üritust, välja sööma,” meenutab Malk.

Noormees tellis endale seaprae, ilma sibulate ja ahjukartuliga. Kui talle roog nina ette toodi, sisaldas see loomaliha friikartuliga, mis oli sibulatega üle puistatud.

“Olukord lahenes sellega, et pidin talle vene keeles selgeks tegema mida ma tahan. Mulle toodi uus praad ja loomulikult ei maksnud ma selle esimese eest!” vangutab Malk pead.

Madise sõnul peaksid klienditeenindajad oskama eesti keelt vähemalt suhtlustasandil, mis ei teeks külastatavale paigale häbi ja jääks meelde kui hea teenindusega söögikoht.

“Umbkeelsed peaksid mingisugust muud tööd tegema,” on Madis oma veendumustes kindel.