Kuid kuulsuste plejaad ega ka publikulemmikust saatejuht ei tõmmanud vaatajaid massiliselt teleri ette — kui viimase aja lemmiksaade “Võsareporter” kogus läinud nädalal tervelt 306 000 huvilist, siis Kersna platseerus 164 000 vaatajaga edetabelis alles 19. kohale, kirjutab Õhtuleht.

“Võsareporteri” kaks korda suurem vaatajamenu pani kahvatuma üle pika aja ekraanile naasnud Vahur Kersna maratonjutusaate.

Balti filmi- ja meediakooli juht Hagi Šein arvab, et selline saade ei pidanudki masse kokku meelitama, arvab: “See on märksa tõsisem, märksa sügavamat järelemõtlemist vajav kui atraktiivne meelelahutus.”

Šein leiab, et Peeter Võsa saate vaataja pole kuigi nõudliku maitsega ning leiab, et saate köitvuse elementideks on nii ootamatused, rahvalik kõnepruuk, naljatamine ja veiderdamine: “Näeb tõepoolest ehedat kohendamata elu,” nendib Šein.

Refereeritud täisteksti loe Õhtuleht.