Viimast, rohelist pakendit täidab aga üksnes tarrendina vormistatud tikrimoosikuubik, kus enam piimatootega midagi pistmist pole. Vahepealsed pakendid moodustavad järkjärgulise ülemineku tavalisest kohukesest moosidoosiks. Raskema laktoosisõltuvuse all kannatavate klientide peale on samuti mõeldud – neid ootab tosinakohukeseline komplekt, mille tootearendus on veel lõpusirgel.

Uus turunišš avanes seoses piima kallinemisega, mis upitas ka kohukesed otsapidi luksuskaupade osakonna lävele. Osadele on need nüüd kättesaamatud, jõukad aga hakkavad hinnalisemaks muutunud hõrgutiste vastu rohkem huvi tundma. Et hinnatundlikumad kunded harjunud moel suu magusaks saaksid, tuligi Tere välja sarjaga „Hüvasti“, millega lehmapidajate pahameeleks rahvast piimatoodetest võõrutada üritatakse.

“0,63 eurosenti piima eest poes on väga normaalne hind,” märkis Kruuda. “Mõelge parem, kui palju raha läheb rahval suitsule ja alkoholile," vahendas Maaleht ASi Tere juhti ja suuromanikku Oliver Kruudat, kelle sõnul ei saa õiglaselt võrrelda siinset piimahinda teiste ELi riikide hindadega, kuna meil on lisatud käibemaks. “Keskmiselt on toidukaupade käibemaks ELis kaks korda madalam kui Eestis,” ütles Kruuda.

Et keedis on kohupiimast hoopis kõrgemas hinnas, Kruudat ei morjenda. Vastupidi – selle lisakulutuse maksavad kinni kallimate, päriskohukeste ostjad, kelle maiustusele lisandub ebaõiglase käibemaksu kõrval ka ettevõttesisene nn. keedisemaks, mis tõstab normaalse kohukese hinnad protestiks jõulistesse kõrgustesse. Kas siis saab riik aru, et esmatarbekaupadel võiks käibemaks olla madalam?