Pärast kriitikatormi Evelini rõivastele oli etiketiõpetaja Maaja Kallast esimene, kes Publikus proua Ilvese riietele asjalikku valgust heitis: “Evelin riietus Rootsis väga originaalselt. Inimesed ei mõista meie rahvariiete tähendust. Kuid olen kindel, et neid kandes on moekunstnik ammutanud inspiratsiooni just Eesti rahvariietest.”


Tuntud kombeõpetaja pahandas kommenteerijatega ja pidas neid kasvatamatuteks. “Ega meie rahvariie ei alga ja lõpe Muhu seelikust või sellest, mida te näete laulupeol. Vaadake, kuidas käidi kirikus või turul.”

Kallast nentis, et Evelin Ilvese vildist mantli ja kübara kandmisel Rootsis oli märgiline tähendus. “Rahvarõivad tekkisid ju meile just Rootsi ajal! See pole juhus.”

Facebooki kontol kirjutas Evelin Ilves mantli ja kübara valmimisest järgmist: “Kolme kuu töö tulemusena tuli Eve näppude vahelt meresinine vilditud pitskangas, valge mantliriie elik “kasukas”, tasakesi tulid sinna hallid loomulikud lokid sulades valgesse villa, hõbedased drapeeringud, valged pärlid ja kristallid. Mustad ja hõbehallid pitsid, mis nii kleiti kui mantlit raamivad, on kõik imepeen Eesti käsitöö.”

Evelin avaldas, et mantli ja kübara komplekt oli inspireeritud Mulgi ja Setu rahvarõivastest.

Proua Ilves jagas eestlastega Facebooki kaudu ka oma muljeid kübara draamast: "Kui ma kuulsin, kuidas Eesti meedia minu kübara puremisega nii ametis on, et kogu ülejäänud visiidi sootuks ära unustas, rääkisin sellest Silviale. Ta ütles vaid: "Ära imesta" ja palus Eve Tiidolepale oma tunnustavad sõnad edastada ning julge olla ja just seda teed edasi minna. Teha midagi uut on alati keeruline."

Evelin on Publiku rubriigis "NÄDALA OUTFIT" olnud ka varem. VAATA: Kleit, mis ei jätnud kedagi külmaks