Eesti televaatajad on Baltikumi agaraimad
Telerile pühendatud aeg on Eestis viimase viie aasta jooksul kasvanud keskmiselt tunni võrra päevas.
Lätis oli veebruaris peamiseks telesündmuseks Eurovisiooni lauluvõistluse eelvoor, mis kogus 1. veebruaril telerite ette 23 protsenti Läti elanikkonnast. Korraldajamaana on seal suur huvi lauluvõistluse suhtes igati ootuspärane.
Eestis jõudis Eurovisiooni Eesti eelvoor samuti saadete pingereas kõrgele neljandale kohale, tuues telerite ette 26 protsenti eestimaalastest. Leedu ei võta sel aastal lauluvõistlusest osa.
Kõigis kolmes riigis Viasati vahendusel eetris olev telemäng “Kes tahab saada miljonäriks?” on kõige enam populaarsust kogunud Eestis, kus seda vaatas veebruaris 26,8 protsenti inimestest. Leedus jälgis miljonijahti keskmiselt 15,6 protsenti ja Lätis 9,5 protsenti elanikkonnast.
Kui Eestis oli veebruar suusatamise maailmameistrivõistluste kuu, mil 20 vaadatuima saate hulgas oli neli otseülekannet Val di Fiemmest, siis Lätis ja Leedus neid võistlusi üle ei kantud.
Nii Leedus kui ka Lätis oli populaarseimaks tugitoolispordialaks korvpall. Leedus oli veebruaris kõige rohkem vaatajaid Euroliiga korvpalliülekandel Zalgirise — Tau Ceramica mängust, mida vaatas 14,2 protsenti leedulastest.
Lätis kujunes kõige vaadatumaks korvpalli eurokarikasarja mäng Ventspilsi ja Eiffel Towers’i vahel, mida jälgis 6,4 protsenti Läti elanikest.
Kõige suurem osa oma televaatamise ajast pühendati Leedus LNK, Lätis LNT ja Eestis TV3 telekanalile.
Avalik-õigusliku telekanali positsioon on kõige parem Eestis, kus Eesti Televisioonile kulub 21,1 protsenti teleri vaatamise ajast. Lätis kulub LTV1-le ja LTV7-le 18,5 protsenti ja Leedus LTV-le 11,2 protsenti teleri vaatamise ajast.
Andmete allikateks on rahvusvahelise uuringufirmade keti TNS Balti uuringufirmade — Emori, BMF Latvia ja SIC Gallup Media läbi viidud teleauditooriumi mõõdikuuringud.