Kuuldes hiljem, et parim tantsutäht juba eelmisel õhtul võidušampust rüüpas, valdas teda nördimus: „Miks liinid töötavad, kui tegelikult on sündmus lõppenud. Näiteks Eurovisioonile hilinenult helistades kõlas tekst „Hääletus on lõppenud” ja ka raha ei kasseeritud. Tantsusaade üritab aga viimast võtta. Kui palju on kordussaate ajal näiteks helistajaid.”

„Kindlasti saab inimene soovi korral oma raha tagasi,” palus tekkinud kahetsusväärse olukorra pärast vabandust saate kommunikatsioonijuht Heili Klandorf.
Klandorfi sõnul valmistab Kanal 2 ette uut heategevuslikku jõulusaadet ja kuna kasutatakse samu telefoninumbreid, ei lülitatud neid välja, vaid toimub ümberseadistamine uue projekti jaoks.

Päringule, kui palju on helistajaid peale saate lõppu olnud ja mil moel on neil võimalik raha tagasi saada, Klandorf täpset vastust ei anna.
Hääletanute koguarv ja lõplik summa selguvad tema sõnul siis, kui telefonioperaatorid on oma kuuaruanded esitanud.