Eesmärgiks oli saada muu hulgas vastuseid intiimelu puudutavatele küsimustele.

Ligi 700 naist hõlmanud küsitluse järgi tuleb välja, et just blondid juuksed on Eestis noorte naiste hulgas kõige sagedasemad. Blonde ja tuhkblonde oli küsitletute hulgas 46 protsenti.

Brünetid juuksed on igal neljandal noorel naisel. Iga viies naine on aga punapea. Kõige vähem, üheksa protsenti, on mustade juuste kandjaid.

Küsitluse korraldajad teatasid, et loodus on jaganud Eesti noortele naistele peaaegu võrdselt siniseid, pruune ja halle silmi. Kõige sagedasem on aga hoopiski rohekas silmavärv — 27 protsendil küsitletutest.

Aluspesu ostmisel peab 55 protsenti naistest esmatähtsaks pesu mugavust. Järgmiseks teguriks on 44 protsendiga materjal ja kolmandaks tegumood 39protsendiga.

Hinnale pööratakse kokkuvõttes saadud vastuste põhjal kõige vähem tähelepanu. Siiski on ostmist mõjutavate tegurite pingereas olulisi erinevusi sõltuvalt näiteks naise vanusest.

Kuni 20-aastastest neidudest on 53 protsendil kõige tähtsam pesu stiil ja seejärel hind. Mida vanem on naine, seda enam mõjutab teda pesu valikul selle mugavus. Uurimuses on täheldatavad ka ostumõjurite erinevused sõltuvalt naise perekonnastaatusest.

Kõige vähem — 39 protsenti — hoolisid aluspesu stiilist abielunaised.

Eesti naiste ülekaalukalt populaarseim pesuvärv on 52 protsendiga valge, teiseks lemmikvärviks on must 29 protsendiga. Sinine pesu on eelistatum rohkem eestlaste hulgas — 14 protsenti.

Küsitlusest tuli veel välja, et mida vanemaks naine saab, seda harvemini kannab ta punast aluspesu.

Huvitav on seegi, et punase juuksevärviga naine eelistab kanda punast või kollast värvi pesu. Halli silmavärviga noored naised kannavad tihedami musta või helesinist pesu. Uurimusest võib välja lugeda ka näiteks selle, millist värvi pesu ei meeldi mustajuukselistele või pruunisilmsetele brünettidele.

Eesti naised arvavad, et nende partneritele meeldib näha nende seljas eelkõige valget pesu, selles on veendunud 47 protsenti. Tallinlannad arvavad, et nende partnerid on vähem traditsioonilised ja konservatiivsed.

Ilmselt seetõttu nimetavad nad uuringu tellijate hinnangul oma mehe pesuvärvi eelistusena valget harvemini kui ülejäänud Eesti naised.

Mida vanemaks naine saab ja eriti kui ta on abielus, siis seda kindlamini ta oma mehe lemmikvärvi — valget, arvab teadvat, nimelt 49 protsenti. Iga kolmas punapea või roheliste silmadega naine arvab, et tema partner näeks teda meelsasti musta värvi pesus.

Tuli ilmsiks seegi, et iga neljas Ida-Virumaa noor naine valib pesu oma partneri otsesel mõjutusel. Uurimus ei anna vastust küsimusele, kas see on hea või halb, kuid konstateerib, et igal teisel naisel, 53 protsendil, puudub elus kogemus, et mees mõjutaks teda kas või kordki pesu valikul. Kolmandikul vastajatest on see kogemus olemas — nende partner on aeg-ajalt neid pesu valikul mõjutanud, partneri mõju on suurem Ida-Virumaa naiste hulgas ja väikseim maapiirkondades.

62 protsenti vastanutest ei mõjuta partner neid kunagi pesu valikul.

Stringide ehk pepuvahepükste kandjaid ja mittekandjaid on peaaegu võrdselt. Keskeltläbi iga teine vastaja kannab (52 protsenti) ja iga teine vastaja (48 protsenti) ei kanna neid. Stringid on populaarsemad eestlaste hulgas, 54 protsenti. Neid kannab 73 protsenti kuni 16-20-aastastest neidudest, 65 protsenti kuni 21-25-aastastest ja 63 protsenti vallalistest.

Ainult iga kümnes telefonikõnele vastanud naistest ei kasuta kuu jooksul kordagi pesukaitseid. Seevastu 37 protsendil küsitletuist on see igapäevane ese, ilma milleta ta tunneb ennast halvasti. Vallalised neiud ja naised kasutavad uuringu andmetel pesukaitseid rohkem kui abielunaised.

Seksuaalsete tundmuste mõjutajaist mõjutab vastajaid kõige enam meeleolu — 55 protsenti, ja intiimne atmosfäär koos partneriga — 46 protsenti. Iga neljas kuni 20-aastane neiu nimetab küünlavalgust seksuaalsete tundmuste tekitajaks, samas, mida vanemaks naine saab, seda tuhmimaks muutub küünlaleek, üle 25-aastastel läheb see korda vaid 14 protsendil.

Vahuvein mängib seksuaalsete tundmuste tekkimisel eestlaste silmis suuremat rolli kui aluspesu.

Selgeks sai seegi, et 89 protsenti Eestis elavatest naistest peavad enda hügieeni eest hoolitsemist oluliseks osaks seksuaalsusest.

Erinevatest muusikaliikidest mõjutab eesti naise seksuaalsust kõige enam klassikaline muusika, 44 protsendil vastanutest. Kõige ergutavamalt mõjub klassikaline muusika kuni 20-aastastele neidudele, nii märkis 55 protsenti vastanutest. Seksuaalsust ergutav laul peab meie naiste arvates olema näiteks aeglane, rahulik, romantiline. Kolm protsenti eesti naistest saab seksuaalse ergutuse new age/ambient-muusikastiili helilintide saatel, 14 protsenti naudiks sel ajal meelsasti rokkmuusikat. Lisaks nimetati enim järgmisi lauljaid ja muusikagruppe: Engima, Beatles and George Michael.

Sagedamini esinevaks inimeseks, kellega soovitakse kohtuda, on Urmas Ott. Eestlannad sooviksid minna kohtama Mart Sanderi, Koit Toome, Hannes Võrno, Mart Mardisalu ja Jaagup Kreemiga. Noorte eestlannade lemmikuks mehena või mehe ideaalina on aga pretsedenditult väljaspool igasugust konkurentsi Erki Nool, koguni 36 protsenti.

Uurimuse tellijad teatasid, et intervjuud viidi läbi juhuslikult valitud telefoninumbritele helistamisel vastanud umbes 700 noore naise seast, kelle vanus mahtus uuritavasse vanusegruppi. Eestlasi oli nende hulgas 77 protsenti. Ametlikus abielus olevaid naisi juhtus nende seas olema 30 protsenti, vallalisi 37 protsenti, vabaabielus 25, lahutatuid seitse protsenti, üks protsent oli lesestunuid.