Täna ilmnes, et osad Komeedi töötajad kritiseerisid kliente. Piinlik
avalik vestlus sai alguse sellest, et üks ettekandja jagas teisele blogipostituse linki tekstiga "Kas sealt tuligi, et Komeet on Balti jaama puhvet?", millele järgnes vilgas arutelu ja klientide mõnitamine. Blogipostituses oli üks klient lihtsalt kurtnud, kuidas talle toodi vale jook, ebakvaliteetne söök ning pakuti kehva teenindust.

"Komeedi" neiud aga enda süüd selles ei näe ning ähvardavad kliendid edaspidi saata "rasvabaari".

Anni, kui palju sa oma töötajate Facebooki kontosid oled jälginud?
Kui mõtlete, et kas ma käin oma töötajate kontosid Facebookis kontrollimas, siis seda ma siiani teinud ei ole. Olen harjunud oma meeskonda usaldama.

Mis on nende töötajatega, kes oma klientide arvel nalja visanud, tänaseks ette võetud?
Nendega on töösuhe lõpetatud.

Mis oli toimunule ettekandjate selgitus?
Esimene asjaosaline, kellega vestlesin, avaldas kahetsust. Aga tegelikult ei ole see enam oluline, kõik on kinni väärtushinnangutes ja minu meeskonnas sellistel inimestel kohta ei ole. Ma olen alati oma kliente siiralt armastanud ning soovin, et kogu meie meeskond oleks sarnase suhtumisega.

Kuidas oled rahul Komeedi teenindustasemega?
Nagu juba enne ütlesin, on Komeet viimasel ajal palju kiita saanud – nii klientidelt kui meedias (nt Eesti Ekspress), ent nagu nähtub sellest kahetsusväärsest juhtumist, võib alati paremini teha ning tööpõld on suur ja lai.

Kuidas sa Komeedi hea nime taastad?
Ma loodan väga, et kõik kellele Komeet on saanud südamelähedaseks, ei lase end sellest vahejuhtumist eksitada. Ja omalt poolt luban, et pingutan veelgi rohkem selle nimel, et Komeedis saaks vaid parimaid elamusi – seda nii kulinaarses mõttes kui teeninduse osas. Nime taastatakse samamoodi nagu teda teenitakse, ikka tubli tööga.

Mida sa Komeedi klientidele sooviksid öelda?
Alustuseks kinnitada, et meie meeskonda sobimatute väärtushinnangutega töötajatega on töösuhe lõpetatud. Ja seejärel soovin Komeedi klientide ees siiralt vabandada ja kinnitada, et kirjeldatud vahejuhtum ei peegelda karvavõrdki Komeedi meeskonna liikmete suhtumist oma töösse ja klientidesse.