Kui Köögikupja meeskond esimest korda Bongiornosse läks, oli olukord seal hull. Restorani uus omanik ei olnud oma meeskonda tööle saanud - nii köök kui teenindajad olid alla igasugust arvestust. Ometi lootsid kõik, et restorani annab veel päästa. Üheskoos mõeldi välja uus menüü ning muudatused, mis oleks pidanud restoranile edu tooma.

Kui kaks nädalat hiljem saate meeskond Bongiornosse naasis, leidsid nad eest suletud uksed. "Neile anti 30 minutit ette teada, et nüüd tuleb majast välja minna ja uksed sulgeda," rääkis Rantanen olukorrast. "Isegi kõik söögid jäid restorani sisse, muust varast rääkimata."

"Kusjuures see oli nagu mingi ennustus - kui ma seal esimest korda käisin, siis ütlesin Bongiorno töötajatele, et kui nad samas vaimus jätkavad, siis on nad varsti töötukassa järjekorras. Ja nii läkski..." meenutab Juha.

Rantanen ei tea päris täpselt, mis juhtus, kui arvab, et ilmselt oli üürivõlg restoranis üle pea kasvanud ning koha omanik ei kannatanud seda enam välja. "Väga kahju on, et ei saanud seda kohta päästa," on Juha kurb.

"Hea restorani omanik, kui su äri on juba perses, siis ära enam meile helista! Helista paar kuud varem, siis on lootust," paneb Juha kõikidele hädasolijatele südamele, et kui liiga hilja saatemeeskonna poole pöörduda, võib olla juba hilja.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena