Merlyn Uusküla pole lennufirmade vastu usaldust kaotanud
Vähe on neid, kel õnnestub palju reisida ja seejuures äpardusi vältida. Kui Karoli Hindriks kaotas hiljuti kõik oma väärisesemed ja hinnalise tehnika ja Charlene Rennit jäi ilma paarikümnest disainerkleidist, siis Merlyn Uusküla on pidanud oma pagasit päevade kaupa ootama. Lõpuks lõppes kõik siiski õnnelikult.
Usaldus lennufirmade vastu jäi alles
Just seetõttu polegi tema usaldus lennufirmade vastu erilist põntsu saanud ning oma pagasit ta check-inis ära anda ei pelga. "Mul on ühel korral olnud nii, et pagas lendas teise kohta. Ise läksin Ameerikasse ja kohver läks Zürichisse. Sain selle õnneks kolme päeva pärast õnnelikult tagasi," meenutab ta. Lennufirmadest eelistab Merlyn enamasti kohalikke teenusepakkujaid. "Näiteks Finnair, Lufthansa, British Airways," loetleb ta.
Soovitus: äkki aitab lõhkumise vastu kohvri kiletamine?
Merlyn lisab juurde, et tol korral vedas tal lennufirmaga, kuna viisakad teenindajad andsid pidevalt infot, kus kohver asub ja millal saabub. Ometi on ka tema kuulnud hirmujutte kohvrite lõhkumisest, läbiotsimisest ja vargustest. "Mul pole juhtunud, et keegi asjade sees sobraks, sest panen oma kohvri alati lukku, aga see pole vist näitaja. Ju tehakse katki, kui vaja. Äkki aitab kohvri kiletamine?" arutleb ta ning loodab, et lennureisidel õnnestub tal ka edaspidi probleeme vältida.