Tuginedes viimase paari päeva jooksul teostatud tähelepanelikule valvele ummikute ning ühistranspordigraafikute täpsuse osas, väljus Kuusk abilinnapeaga vesteldes kohe alguses diktori rollist, võttis ründava hoiaku ning surus spordimehele omaselt vastase kohe kaitsepositisioonile. Abilinnapea tunnistas korduvalt, et bussiradade eesmärk on sundida inimesi vähem autodega liiklema ning see tundus Kuuske ärritavat.

Kuigi abilinnapea ei suutnud kuni lõpuni tunnistada, et Tallinna tänavatel on palju ummikuid ning liiklusolukord on ebamugavamaks muutunud mitte üksnes autodega reisijatele, jäi ta endale siiski kindlaks. "Te tunnistate, et sunnite inimesi bussidega sõitma?" uuris Kuusk ja sai lõpuks Aasalt ka veidi emotsionaalsema vastuse kätte.

"Ei sunni, inimestel on võimalus endal valida, kas nad soovivad seista pikas järjekorras enne ristmiku ületamist või sõita sujuvalt ühistranspordis," kaitses Taavi Aas oma leeri, tunnistades lõplikult, et linna eesmärk on tõepoolest eelistada ühistranspordikasutajaid autojuhtidele.

Kallis Publiku lugeja, kas Sinu meelest oli Priit Kuusk liiga julge?