Ajakirja kaanel on varem olnud lauljatar Adele, legendaarne modell Christy Turlington, vahendab The Guardian.

Fotograaf Terry Richardsoni käe all on kuue kuldgloobuse ja kümnete teiste auhindadega pärjatud näitlejannast valminud seeria kitšilikke ning omal moel ka jessicafletcherlikke pilte. Enda sõnul soovib Lansbury, et vanematele naistele suunatud moekampaaniad muutuks püsivaks kursiks. "On tore, kui naised, kes ei ole tavaliselt osa meelelahutusmeediast, saavad kajastatud seepärast, et nad on suurepärased. Mitte seepärast, et esindavad mõnda meedias õõvaauraga kaetud nähtust nagu näiteks "vananemist". Ka kirjutab The Guardian, et sel hooajal annavad moe- ja meelelahutusmaailmas küpsed naisterahvad üldse rohkem tooni kui kunagi varem.

Näiteks kasutas Lanvin oma tänavuse sügistalvise kampaania modellina 62-aastast naist. Kosmeetikafirma M.A.C aga tuli aasta alguses välja vanematele naistele mõeldud meigiseeriaga, mille esindusnäoks oli 91-aastane stiiliikoon Iris Apfel.

Hipsterite kiirmoekett American Apparel on saanud kriitikanooli liiga noorte modellide ja liialt sugestiivsete reklaamikampaaniate pärast. Bränd ei jäänud aga endale omaselt originaalset vastust võlgu ning pistsid uutele kampaaniaplakatitele hoopis hallipäise 60-aastase naisterahva, andes läbi tema loo vastulöögi ka noorte modellide väärkohtlemisele moemaailmas.

Vaata ajakirja kaant ning sisu The Gentlewomani kodulehelt.