Leping toob läinud aastal 40 miljonit dollarit teeninud Beyonce'ile sisse enam kui terve aasta teenistuse - 50 miljonit dollarit, vahendab The New York Times. 

Lisaks telereklaamidele ja teistele traditsioonilisematele reklaamiväljunditele saab Beyonce'i näha mitmesugustes teistes loomingulistes Pepsi kampaaniates nii sotsiaalmeedias kui ka live'is. Näiteks astub Beyonce üles tuleva aasta 3. veebruaril toimuval Super Bowlil, mille sponsoriks Pepsi on ning lauljatari nägu hakkab ehtima ka joogi piiratud koguses toodetud seeria purke. Lisaks toetab Pepsi Beyonce'i uue stuudioalbumi valmimist ning kuuldavasti on tulemas ka ülemaailmne kontserttuur.

Lauljatar on Pepsiga koostööd teinud juba aastast 2002, mil Beyonce esmakordselt Pepsi telereklaamis üles astus.

Vaata Beyonce'i varasemates Pepsi reklaamides: