Vaid kaks nädalat pärast seda kui Burger Kingi Inglismaa burgeritest leiti hobuseliha, on kiirtoidukett taas sattunud meediaskandaali, teatab CNN.

Seni veel kindlakstegemata häkkerid pääsesid eile ligi Burger Kingi Twitteri-kontole, kus asusid usinasti paksu pahandust kokku keetma.

Kõigepealt vahetasid häkkerid ära konto profiilipildi ning asendasid selle McDonaldsi kuldsete kaartega. Seejärel teatasid konto uudisvoos, et kiirtoidugigant on ettevõtte ära ostnud. Profiilikirjeldusse lisasid naljameestest häkkerid, et kiirtoidukett läks McDonaldsi omandusse, kuna nende kuulsaim burger põrus ("whopper flopped"), lisasid juurde, et "vabadus on läbikukkumine" ning nn surnud lingi pressiteatele.

Tunni aja jooksul pärast konto kaaperdamist ilmus Twitteri uudisvoogu veel mitmeid postitusi, kuni Twitter konto sulges. hobuseliha juhtumit häkkerit ei tõstatanud, küll aga postitasid pildi väga ebaapetiitse väljanägemisega burgerist ja kirjutasid juurde "selle pärast meid McDonaldsile müüdigi!"

Sotsiaalvõrgustiku esindajad kinnitasid, et kontole murti sisse ning see jäi suletuks kuni õigete andmete taastamiseni. Twitter ütles ka, et ei kommenteeri individuaalsete kontode küsimusi turvalisuse ja privaatsuse huvides ning soovitas kontode omanikel paroolidega hoolikam olla.

McDonalds avaldas oma Twitteris kaastunnet oma konkurentide ebaõnne suhtes ning kinnitas, et ei olnud juhtumiga kuidagi seotud.

Arvatakse, et virtuaalse kaaperdamise taga võib olla häkkeriterühmituse Anonymus järgija(d), kuna selle ühe aktiivseima Twitteri-konto @YourAnonNews lehele oli postitatud sõnum "Meil on tunne, et Burger Kingi sotsiaalmeediameeskonnal on täna halb päev..."