Autod jõuavad Raekoja platsile alates keskpäevast ning on huvilistele näha mõne tunni jooksul.

Ralli marsruut kulgeb Kopenhaagenist Stockholmi, siis Helsingisse, Peterburi ning peatub seejärel korraks ka Tallinnas. Edasi tuuritab ralli läbi Eesti Riiga, Varssavisse, Viini ning lõpetab Monte Carlos.

Rallist võtab osa 100 autot ning kuuepäevase teekonna pikkuseks on ligi 5000 kilomeetrit. Eksklusiivsesse võistlusse asuvad kõige uskumatuma erikujundusega, kontseptsiooni-, elektri-, luksus-, sport- ja hüperautod, mida eales koos näha saab.

Gumball 3000 toob lisaks vägevale valikule luksusautodele Eestisse ka terve rea kuulsusi. Suurimad staarid, kes juba õige pea ka Eestit väisavad, on "Rannavalve" täht David Hasselhoff, naisräppar Eve, MTV saate "Pimp My Ride" saatejuht Xzibit, rulalegend Tony Hawk, MTV soomlastest naljamehed "The Dudesons", DJ Muggs Cypress Hillist, räppar Bun B, olümpiasuusatajad Jon Olsson ja Jens Byggmark, MMA-võitleja Rubert Burneika. Lisaks terve rida šeike, printsesse, tõsielutähti, maailma jõukamaid ärimehi.

Autodest saab näha Bugattisid, Koenigsegge, Aston Martineid, Lamborghinisid, Ferrarisid, Morganeid, Bentley'sid, Rolls Royce'e, McLareneid, Twisted Land Rovereid, Mercedes Benze ja teisi tippmarke.

Teekonna esimene suurem peatud toimub Kopenhaagenis, kus pannakse ooperimajas püsti uhke VIP-pidu, mida juhib Gumballi asutaja Maximillion Cooper, esineb Eve, esitletakse kahte uut automarki ning peetakse maha heategevuslik autooksjon.

19. mail kuulutab David Hasselhoff ralli avatuks ning autod alustavad teed Monte Carlosse, kus ootab osalisi ees Monaco F1 Grand Prix ja pidu Gumballi jahil. Teekonnal toimub mitmes linnas suurem peatus, kus näidatakse autosid, peetakse pidusid ja tehakse erinevaid show'sid.

Gumball 3000 rallil saab pilku peal hoida ralli kodulehel, kus YouTube vahendab live-ülekandes kõike seda, mida sel luksuslikul autoparaadil toimub.

Gumball 3000 asutas endine Briti võidusõitja, disainer ja ettevõtja Maximillion Cooper aastal 1999 ideega ühendada autod, muusika, mood, meelelahutus ja luua tuleviku popkultuuri elustiili bränd. Nimetus Gumball tuleb Andy Warholi kirjeldusest, kuidas publik närib ja sülitab välja popkultuuri nagu närimiskummi.

Esimesele retkele kutsus Cooper oma staaridest sõbrad ja juba paari aastaga muutus ralli rahvusvaheliseks meediamagnetiks ja omaette brändiks. Vanity Fair on nimetanud Gumball 3000 „kõige rokenrollimaks autoralliks üldse“ ning tänaseks on esialgsest underground rallist kasvanud globaalne meelelahutuskontsern.

Iga-aastane ralli on muutunud nädalaseks festivaliks, mida aitavad korraldada vastuvõtvad linnad. Tele- ja online publik on kasvanud üle 60 miljoni vaatajani rohkem kui 100 riigis. Elustiiliralli saab teoks Battery energiajoogi toetusel, mille edasimüüja Eestis on Saku Õlletehas. Gumball 3000 koostööpartnerite hulka kuuluvad Eestis ka Kultuurikatel ja Simple Session.

15. aastapäeva puhul asutati Gumball 3000 fond, mis kasutab varasemate sõitjate jõukust ja mõju, et toetada kitsastest oludest pärit noori hariduse ja infrastruktuuriprojektide kaudu.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena