“Eesmärk on hoida Cosmopolitan jätkuvalt noorte naiste valikuna number üks,” räägib ta.

Mari-Liis Helvik on viimase kaheksa aasta jooksul töötanud Eesti meedia erinevates väljaannetes, kuid tema eriliseks kireks on naisteajakirjad. “Cosmopolitani kontseptsioon pakub suurepäraseid võimalusi oma lugejaid inspireerida – Cosmo on nagu hea sõbranna, kes räägib teemadel, mis puudutavad igat naist: edu, suhted ja seks, ilu, mood ning elustiil.”

Tegevtoimetajana liitus Mari-Liis Helvik Cosmopolitani toimetusega 2011. aasta alguses. Uue tegevtoimetajana on tänasest ametis pea kolm aastat Cosmopolitani kaasautorina töötanud Kelly Kipper.

Ühinenud Ajakirjade tegevjuhi Marko Tamme sõnul peab maailma edukaima ajakirja Cosmopolitani peatoimetaja olema laia silmaringiga, mõistma lugejat ja vastama veel paljudele teistele kriteeriumidele. “Olen väga õnnelik, et Mari-Liis osutus väljavalituks. Sellest, miks peatoimetaja roll on nii tähtis ja valikuprotseduur keeruline, annab aimu asjaolu, et Cosmopolitani on püütud küll palju kopeerida, sealhulgas ka Eestis, kuid siiani pole see kellelgi õnnestunud,” ütleb Marko Tamme. “Peatoimetaja eesmärk on pakkuda lugejale unikaalset, aga samas universaalset elamust, et olla lugeja esimene valik ja seda on raske kopeerida. Usun, et Mari-Liisil on kõik eeldused hoida meie mäekõrgust lugejaedu Eesti noorte ja hakkajate naiste loetuima väljaandena.”

Cosmopolitanil on rahvusvaheliselt ligi 50 väljaannet ja ülemaailmselt 80 miljonit lugejat. Cosmopolitan ilmub Eestis alates 2004. aastast.