18.09.2013, 14:00
Ilus ja tark! Ines Karu-Salo teos valiti 2013. aasta parimaks turundusmagistritööks!
FOTO:
Ines Karu-Salo, kes sel kevadel lõpetas magistrikraadiga EBSi ning võiks niigi uhke olla, saab nüüd erilist headmeelt tunda, sest tema töö "Põhiemotsioonide mõju tarbijakäitumisele" valiti Marketingi Instituudi korraldatud konkursil 2013. aasta parimaks turundusteemaliseks magistritööks.
Kui sul on huvi tutvuda sellega, siis Marketingi Instituudi kodulehelt leiad selle.
Lühidalt öeldes on tegu põhjaliku inglisekeelse tarbijakäitumise analüüsiga, kus uuritakse Eestlaste õnnetunde mõju tootele hinnagute andmisel ning ostude sooritamisel ning püütakse jõuda järeldusele, kas põhiemotsioonidele suunatud tegevusega saaks kasumit suurendada.
Tubli töö, Ines!