Artur Talvik sattus oma külakino logo pärast Hollywoodi filmiettevõttega pahuksisse
Filmimees Artur Talvik on langenud Hollywoodi maailmakuulsa kompanii Metro-Goldwyn-Mayer Studios (MGM) pahameele alla: tema Kass Arturi Külakino veebis kasutatav tähis sarnaneb MGMi kaubamärgiga.
"Eeldan, et filmivaldkonnas tegutsedes Te olete teadlik meie kliendi üldtuntud kaubamärgist," teatas Talvikule MGMi esindaja intellektuaalomandit puudutavates küsimustes. Kirjas seisab, et kaubamärk MGM on Eestis kaitstud nii Eesti kui ka Euroopa Liidu kaubamärgiõiguste alusel, lisaks kaitseb seda autoriõiguse seadus.
Artur Talvik peab tekkinud situatsiooni naljakaks ja puhkebki esimese hooga naerma: "See sai kunagi pulli pärast üles pandud ja midagi pahatahtlikku ei ole selles olnud. Täiesti absurdne, et ühe suurkorporatsiooni õiguste kaitsjal ei ole teha muud kui nurgataguseid kohti läbi kammida ja sellele energiat kulutada."