Arutledes selle üle, kas õpilaste ja õpetaja omavaheline läbisaamine on üldse oluline, leiab “Üheksandike” Tauri, et headel suhetel on koostöös määrav roll. Tauri, kes on 9. klassis tegelikult teist korda, teab, kui oluline on see, et õpilane oleks huvitatud kindla aineõpetaja tunnis käimisest. “Kui sa ei saa õpetajaga hästi läbi, siis ei ole tahtmist tema tunnis käia.

“Minu puhul on olukordasid teinud halvaks see, kui ma olen öelnud välja enda arvamuse näiteks selle kohta, et õpetaja on halb ja ei oska õpetada,” räägib Tauri oma kogemusest ja lisab, et ühe õpetaja tunnis ei teinud ta kaasa, kuna õpetaja ei suutnud tundi huvitavaks teha. See oli koht, kus õpetaja hakkas õpilasi näo järgi hindama. Selle, et ta Taurisse uuesti normaalselt suhtuma hakkaks, saavutas noormees kerge vaevaga. “Tegin ühe töö viiele,” avaldab Tauri oma salaretsepti.

Kuidas siis hoida häid suhteid? “
Õpilased saavad teha paljugi, et nende ja õpetaja vaheline suhtlus oleks hea — käituda viisakalt, teha nende tundides kaasa ja nii edasi, kuid see kõik saab toimida hästi siis, kui õpetaja teeb oma tunnid huvitavaks ning käitub ka lastega nagu inimestega, mitte nagu lambakarjaga.”

Rääkides ka teiste eakaaslaste eest, kinnitab Tauri, et just näo järgi hindamine ja kõik sellega seonduv on see, mida mitte üks õpilane ei kannata.