Tudengite loodud tootearendusprotsessi märksõnaks oli innovatsioon. „Töötasime välja mehelikkuse sarja, mille eesmärk on tõsta meeste enesekindlust,“ rääkis võistkonna liige Kristella Kõrgesaar, lisades, et loodud tooteseeria nimi „Manoeuvre“ rõhutabki ühelt poolt mehelikkust (man — mees) ja enesekindlust (manööver, kui kontrollitud tegevus) ning teisalt toob sisse ka vihje prantsuse keelest — oeuvre — mees kui kunstiteos.

Loodud sarja kuulub kolm toodet: habemekasvu soodustav habemetoode, juuksekasvu aeglustav toode, mis aitab meestel hoida soengut kauem ühesugusena ja vähendab juuksurikülastuse sagedust ning häälemadaldaja ehk sprei, mis mõeldud meestele, kes soovivad madalamat häält.

Kui finaali jõudmiseni oli kõik tudengite enda teha, siis hetkel on 6. juunini käimas aga ülemaailmne publiku lemmiku valimine, kus võit on kogu eesti rahva jt kaasaelajate teha.

Toeta eesti noori suurel rahvusvahelisel võistlusel, pannes LIKE „People’s Choice Award — Brandstorm 2014“ Facebooki lehel.