Winny Puhh veel kuulsam: bändi fenomen jõudis Wall Street Journali veergudele
Rein Rannapiga läinud nädalavahetusel värske jupi Eesti huvitavate koosluste muusikaajalugu "kirja" pannud ansambli Winny Puhh tähelend maailmameedias ei ole veel möödunud. Maailmakuulsa kultusdisaineri Rick Owensi aastatagusel moe-show'l Pariisi moenädalal jalgupidi laes ja keset moelava räusanud ning sellega palju tähelepanu pälvinud bändi ei ole siiani veel unustatud ning nüüd võttis neid ette kirjutada majandusleht Wall Street Journal.
Artikkel vaagib moekunsti ja rokkmuusika "armuafääri" üle ning leiab, et sidemed nende kahe vahel on jätkuvalt tugevad. Lugu illustreerib foto Winny Puhhi esinemisest Owensi show'l.
"Hr. Owens, kes on võrrelnud oma rõivaloomingut Lou Reedi loominguga - “armas, aga natuke kõhe” - leiab, et Eesti bändi “rõõmsameelne agressioon” sobitub tema enda ideedega. Muusika ja mood on alati olnud isuäratavalt seotud. Rokkstaarid ja fännid kasutavad moodi, et võimendada oma mässumeelseid väärtushinnanguid, samas kui disainerid kasutavad muusikat, et ilmestada oma kollektsioone,” kirjutab ajakirjanik Rose Hoare.
“See on sümbiootiline suhe,” leiab ta ning toob muusika- ja moeajaloost näidetena David Bowie Ziggy Stardusti persona jaoks loodud kostüümid ja Sex Pistolsi ruudukirjalised bondaaž-kostüümid, mille autor Vivienne Westwood aitas oluliselt kaasa šokeeriva sõnumi päralejõudmisele.
Rõõm näha, et Eesti on suutnud lisaks Karmenite "käpajälgedele" suutnud moemaailmas veel ühe märgi maha jätta.