Juba 17. Kuldmuna raames toimuva noortekonkursi eesmärk on heita valgust noortele talentidele, tänu kellele reklaamimaastik kindlasti kirkamaks muutub. “Võin täna välja öelda, et Noortekonkurss Pesamuna väljakutse saab ka sel aastal olema seotud mõne ühiskondlikult olulise teemaga. Täpne teemakäsitlus selgub 48 tundi enne konkursi lõppu, sest just nii palju on meeskondadel aega oma ideed konstrueerida ja esitada,” selgitas ETKALi juhatuse liige Tõnu Kõva.

Konkursitöid oodatakse kuni 28-aastastelt reklaamiagentuuride töötajatelt, kõrgkoolide õpilastelt ning ka kõikidelt teistelt vanusepiiri sobituvatelt iseseisvatelt reklaamitalentidelt, kes Kuldmuna raames silma paista soovivad.

Meeskondadel tuleb registreeruda aadressil www.kuldmuna.ee hiljemalt 23. veebruaril, mille järel avalikustatakse tänavuse konkursi teema. Peale lähteülesande saamist on igal meeskonnal aega 48 tundi kavandi esitamiseks, st. kuni 28.02.2015.

Pesamuna 2014 konkursil tuli oma loovus proovile panna kampaanias, mis kutsus üles osalema Euroopa Parlamendi valimistel. Võitjaks osutus Ander Avila ja Kristjan Jekimovi loodud “Linnuke”.

Kuldmuna toimub järjepideva Eesti loovagentuuride iga-aastase loovusfestivalina alates aastast 1998 eesmärgiga tunnustada Eesti parimaid turunduskommunikatsioonilahendusi ning valdkonna silmapaistvamaid tegijaid. Loovusfestivali Kuldmuna 2015 raames pärjatakse Eesti parimad turunduskommunikatsioonilahendused ning –tegijad reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, media, PR ning üritusturunduse kategoorias.

ETKAL on 2013nda aasta kevadel asutatud Eesti üritusturundus-, reklaami-, meedia-, PR-, disaini- ja digiagentuuride ühine katusorganisatsioon. ETKALi eesmärkideks on turunduskommunikatsiooni valdkonna arendamine Eestis, sektori maine ja ühiste seisukohtade kujundamine ning huvide esindamine suhtluses avaliku võimu ja teiste osapooltega.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena