1. Heale postitusele luuakse negatiivne kuvand: "Meeldimised" ja "mittemeeldimised" loovad teiste jaoks kuvandi sinu postitusest. Võib-olla oled sa kirjutanud väga hea artikli väga karmil teemal ja see saab palju "ei meeldi" klikke puhtalt sisu, mitte kvaliteedi tõttu? Mida rohkem "mittemeeldimisi" su postituse alla koguneb, seda suurem tõenäosusega ei taha teised seda enam lugeda, sest sellel on nende jaoks halb kuvand.
2. Argpüksidele mugavam võimalus negatiivsuseks: Alati on lihtsam vajutada väikest nuppu, kui avaldada enda tõelist seisukohta ja langeda teise inimesega dialoogi.
3. Negatiivne mõju enesehinnangule: Kujutage seda ette - keegi võtab kaalust alla ja postitab pildi, paneb profiilipildiks enda pulmafoto või jagab kõigiga saavutust, mille üle on uhke. Mis juhtub aga siis, kui tuleb mõni jobu ja vajutab sellele "ei meeldi"? Kui sa näitad isiku vastu üles negatiivsust, võib see teha väga suurt kahju.
4. Küberkiusamine lihtsustub: Internet on niigi negatiivsust täis ja sotsiaalmeediat kasutatakse juba praegu teiste inimeste tunnete riivamiseks. Kui kaua võtab aega esimene "ei meeldi nupust tingitud suitsiid"? Juba eos paistab "ei meeldi" nupp kui uus ja populaarne viis küberkiusamiseks.
5. Sõprused purunevad: Mõned inimesed solvuvad, kui nende uus pilt või postitus ei saa piisavalt "meeldimisi", mis saab aga siis kui su sõbrad hakkavad sinu arust väga ilusale pildile hoopis "ei meeldi" vajutama? Ilmselgelt teeks see sõpruse natukene piinlikuks ja nii mõnigi süda murduks.

Avalda arvamust, kas Sinu arust on Facebooki "ei meeldi" nupp hea idee või mite?

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena