1. PewDiePie (12 miljonit $)
Pea 40 miljonit inimest järgib rootslasest Felix Kjellbergi videomängude kanalit. Felix on kurikuulsalt privaatne ning annab intervjuusid väga harva. 20. oktoobril ilmub PewDiePiel esimene raamat.

2. Smosh (8,5 miljonit $)
Ian Hecox ja Anthony Padilla on Californiast pärit lapsepõlvesõbrad, kes Smoshi nime all taasleiutasid ennast interneti avarustes. Smosh on kuulus satiiride poolest, mis põhinevad Pokemoni mängudel. Duol on YouTube'is viis kanalit ja selle aasta juulis tuli neil välja esimene täispikkfilm "Smosh: The Movie".

3. Fine Brothers (8,5 miljonit $)
Benny ja Rafi Fine kogusid esmakordselt tähelepanu, kui koos hakati filmima inimeste reaktsioone pöörastele videotele. Nende videod said nii menukaks, et sari pälvis lausa Emmy auhinna.

4. Lindsey Stirling (6 miljonit $)
Ta mängib viiulit. Ta tantsib. Ta teeb mõlemat korraga ja see on imeline. Pärast nurjunud plaadilepingut aastal 2007, hakkas Stirling endast YouTube'i videoid postitama. Tänaseks on naine nii edukas, et plaadifirmad anuvad teda, kuid tal pole neid enam vaja.

5. Rhett & Link (4,5 miljonit $)
Rhett McLaughlin ja Charles Lincoln Neal III on mõlemad insenerid, kes alustasid enda YouTube'i koomikukarjääri suhteliselt hilises eas. Pool nende sissetulekust on saadud suurtelt sponsoritelt nagu näiteks Gillette ja Toyota, keda enda videotes promotakse.

6. KSI (4,5 miljonit $)
Briti videomängude kommentaator Olajide Olatunji on kasutanud enda 11 miljonist järgijast koosnevat fännibaasi, et rajada tee muusikaäris. Tema aprillis ilmunud hip-hopi singel "Lamborghini" jõudis U.K muusikatabelites 30. kohale.

7. Michell Phan (3 miljonit $)
Isehakanud jumestuskunstnik tegi endale nime videotega, mis õpetavad tüdrukutele ennast kuulsuste moodi meikima. Phan investeerib enamiku enda rahast tagasi ärisse ja nätieks on tal isiklik kosmeetikabränd.

8. Lilly Singh (2,5 miljonit $)
Lilly YouTube'i nimi on Superwoman ehk Supernaine ning tema leivanumbriks on stand-up komöödia, mis nõjatub Singhi etnilisele taustale(tema vanemad immigreerusid Indiast Kanadasse). Lisaks on ta ka laulja, kelle 2015. aasta maailmaturnee "A Trip to Unicorn Island" tuuritas 27. linnas üle maailma.

9. Roman Atwood (2,5 miljonit $)
Atwood on viinud tüngasaate "Punk'd" formaadi uuele levelile ning on sellega ligi meelitanud üle 7 miljoni järgija. Ka autobränd Nissan on suur Romani fänn ja eelmise aasta jaanuaris valmis koostöös video.

10. Rosanna Pansinoa (2,5 miljonit $)
Rosanna on iseõppinud kokk, kelle küpsetusvideod on õpetanud miljonitele inimestele täiusliku tassikoogi valmistamist. Tema esimene kokaraamat "The Needy Nummies Cookbook: Sweet Treats for the Geek in All of Us" ilmub sel kuul.