Delfi turundusjuhi töövari sai näha, kuidas töötab üks Eesti meediaettevõte
Adele-Kristelle päev algas toimetuse koosolekuga, kus arutati kõike seda, mis päeva jooksul toimuma hakkab ning lisaks turundusele ja reklaamile oli Adelel võimalus tutvuda ka sellega, kuidas käib töö suures uudistetoimetuses.
Peale seda suunduti kohtumisele kontserdikorraldajaga, kellega räägiti turunduslikest koostöödest ning sellele järgnes omakorda veel firmasisene koosolek, kus olid kohal kõik kõige tähtsamad: peatoimetaja, tegevtoimetaja, müügijuht, teostusüksuse juht ja nii edasi.
Adele jaoks tuligi positiivse üllatusena see, et turundusjuhi töö pole sugugi mitte ühekülgne: "Eriti meeldis see, et Lauri töö pole tavaline kontoritöö, vaid tuleb joosta ühelt koosolekult teisele ja kohtumiselt kohtumisele."
Adele-Kristelle jäi päevaga rahule ning positiivsed emotsioonid valdasid ka varjutatavat: "Mul oli hea meel näidata keskkoolis õppivale noorele inimesele, kellel on valikud alles välja kujunemas, kuidas töötab Eesti suurim meediaettevõte ja seda nii toimetuse kui ka turunduse vaatenurgast," muljetas Lauri.
Kas tulevikus võib Adele-Kristellet ka meedia- või turundusvaldkonnas töötamas näha? Võib-olla! Nimelt tõmbab neiut tugevalt filminduse poole ning selles vallas on tal ka juba suur kogemustepagas: operaatori ja režissööri praktikandina televõtetel osalemine; kostüümikunstniku ja rekvisiitori kogemus; fotopisik ja veel palju muud.
Tulevikus Ekspress Meedias töötamist ta ei välista: "Kõik sõltub sellest, mida elu mulle pakub!"
Tuult tiibadesse, Adele-Kristelle!