KEDA USKUDA? "Radaris" kahtluse alla seatud Tiina Jantsoni ja Krista Lensiniga seotud kosmeetikafirma DeSheli andis vastulöögi TV3s: see polnud õiglane hinnang!
Viimasel ajal on Tarbijakaitseametisse pöördunud mitmed naised, kes kaebavad DeSheli peale. Lühidalt kokku võttes on inimesed nördinud, et alatute müügivõtetega on neid meelitatud ostma kreemikohvrit, mille hind on ligi 1500 eurot.
“Enne veel kui ma kosmeetikatooli istusin, olin ma emotsionaalselt viidud sellisele tasemele, et minu peas trummeldas ainult üks mõte - minu näo seisukord on nii halb, et siin ei ole enam mitte midagi teha. Ainult üks asi võibki aidata veel,” kirjeldab kõrgharidusega 50-aastane naine, kes DeSheli võrku langes.
"Radar" saatis omalt poolt katseisiku DeSheli salongi protseduurile. Ta kandis kaasas salakaamerat, mis salvestas kogu katseisiku ja DeSheli kosmeetiku Tiina Jantsoni vahelise vestluse. “Kui ma ütlesin, et mul on nina peal täpp, siis pool meie vestlust käis selle nina ümber,” kirjeldab Deisi Helemäe-Sarv katseprotseduuri. Kokkuvõttes teatas Tiina Jantson Deisile, et tegemist on põletiku ja kuperoosaga.
Pikantseks teeb asja see, et kosmeetiline hoolitsus tehakse esialgu vaid poolele näole, misjärel soovitatakse aktiivselt kliendile, et ta soetaks endale ligi 1500 eurot maksva kohvri. Alles seejärel hakatakse pihta teise näo poole hoolitsusega.
"Radar" tõi televaatajateni DeSheli kosmeetikasalongis toimuva, kuid Tiina Jantsoni advokaat ei lubanud salakaamera materjali avalikkusele esitleda.
Samal õhtul andis TV3 "Seitsmestes uudistes" reporter Anna-Maria Veidemann-Makkole intervjuu DeSheli Tallinna salongi esindaja, kes vastas selgitavalt Kanal2 saates Radar üleskerkinud küsimustele.
DeSheli esindaja sõnul oli "Radari" loo aluseks varjatud kaameraga filmitu ning selle probleemsaate tegijad on kosmeetikafirmalt küsinud ja saanud ainult kirjaliku kommentaari, mis polevat piisav õiglaseks hinnanguks.
Seitsmestes andis DeSheli turundusjuht süüdistustele ja küsimustele vastused, mida saade polnud firma hinnangul suutnud järgida. TV3 reporter vestles ka väärikas eas kliendi Leeloga, kes põhjendas oma otsust soetada kallis luksuskosmeetika.
"DeSheli loodab, et televaatajad on Seitsmeste Uudiste kajastuse järel valmis vaatama Radari poolt edastatavat veidi kaalutlevamalt ja informeeritumalt ning oskavad teha õigeid ja õiglasi järeldusi kosmeetikabrändi poolt pakutavate toodete ja teenuste kohta," avaldas firma lootust.