Filmid purustavad enne linastumist tihtipeale igasuguseid rekordeid, kuid seekord on tegu pigem negatiivse rekordiga. Öeldakse, et pole olemas halba pressikajastust, sest filmist ikkagi räägitakse, aga kuidas on võimalik, et "Tondipüüdjate" uusversiooni treiler jõudis Youtube'i ajaloo 100 enimvihatud videote nimekirjas 18. kohale.

Põhjuseks loetakse fännide viha näiliselt tarbetute uusversioonide vastu. Seni kahest osast koosnenud "Tondipüüdjate" seeria sai alguse 1984, kui tänaseks päevaks legendaarne komöödiafilmide režissöör Ivan Reitman võttis kampa Bill Murray, Dan Aykroydi, Sigourney Weaveri ja praeguseks meie hulgast lahkunud Harold Ramise, et teha valmis nüüdseks komöödiaklassikasse kuuluva filmi. "Tondipüüdjate" uusversioon kuulutati välja ajal, mil filmifännid olid juba harjunud Hollywoodi ootamatute plaanidega teha ümber kõik klassikalised filmid, kuid "Tondipüüdjad" oli viimane piisk karikasse. Idee uusversioonist oleks fännidele olnud isegi meeltmööda, kui projektile valitud režissöör Paul Feig ("Pruutneitsid", "Karm paar", "Spioon") poleks tulnud lagedale ideega teha põhimõtteliselt samasisuline uusversioon, aga asendada kõik senised meestegelased naistega.

Kui üldine sallimatus uusversioonide vastu korraks kõrvale jätta, siis tundubki, et "Tondipüüdjate" treileri omalaadne "rekord" on vastus otsusele palgata algsetesse meesterollidesse komöödianäitlejad Melissa McCarthy, Kristen Wiig, Kate McKinnon ja Leslie Jones. Üle 30 miljoniga vaatajaga treileri 645 337 negatiivset häält 220 383 positiivse vastu räägib enda eest. Režissöör Paul Feig nimetas negatiivset vastukaja vastikuks naistevihkajate jamaks. Hiljem selgitas ta oma kommentaare The Guardianile antud intervjuus, milles tunnistas, et mõistab uusversioonide vastu tekkinud negatiivsust, aga vihata filmi sellepärast, et selle peaosades on naised, on tema silmis täiesti tarbetu.

Kas samasugune kriitika tekiks ka siis kui näiteks "A-Rühm", "The Blues Brothers" ja "Dumb & Dumber" saaksid endale naistekesksed uusversioonid? Kindlasti tekiks, aga küsimus ei ole naiste rollides, vaid nende uusversioonide vajalikkuses.