Kuidas jaotatakse ära 200 miljoni dollari suurune eelarve?
Maailma kallimate filmide esikolmikusse kuuluvad 378.5 miljoniga "Kariibi mere piraadid: Võõrastel vetel" ("Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides"), 300 miljoniga "Kariibi mere piraadid: Maailma lõpus" ("Pirates of the Caribbean: At World's End" ja 279.9 miljoniga "Tasujad: Ultroni ajastu" ("Avengers: Age of Ultron"). Kogu eelarve ei kulu siiski ainult asjaosaliste, vaid ka reklaami peale. Suve suurfilmid võivad promokampaania peale kulutada ligi 100 miljonit dollarit.
Blockbusterid ehk Hollywoodi suurfilmid on tegelikult väga erinevate eelarvetega. Näiteks valmis küllatlki vaoshoitud efektidega "Deadpool" kõigest 58 miljoniga. Samal ajal kulus viimase Bondi-filmi "Spectre" peale 245 miljonit dollarit, milles suur osa läks reklaami alla.
Vanity Fairi video on loodud filmide lõputiitrite stiilis, et saaksime harjumuspärase pildi järgi näha iga asjaolise palganumbri suurust