Küll sõnal on alles jõud! Swedbank korjas Kirsti Timmeri kritiseeritud raadioreklaami eetrist: oleme aru saanud, et reklaami tekst oli mitmetimõistetav
Tuntud raadiohääl, kolumnist ja teletoimetaja Kirsti Valdstein-Timmer demonstreeris hiljuti sotsiaalmeedia üüratut võimu, juhtides üldsuse tähelepanu sellele, kuidas Swedbanki uue kampaania reklaamtekst ebatervislikke eluviise propageerib. Tulemus on lihtsalt hämmastav — pank on nüüdseks reklaami eetrist eemaldanud, Kirstit tema ärksameelsuse eest tänanud, oma viga tunnistanud ja kinnitab, et tegelikult toetavad nad sporti ja tervislikke eluviise siiski täiel rinnal.
Poleemikat tekitanud raadioreklaam riivas Kirsti kõrva, kui naine parasjagu trennist koju sõitis ja tekst, mis tal “harja punaseks ajas” oli kokkuvõtvalt see, et laps palus isalt jäätiseraha ning viimane, viitsimata sularaha ulatamiseks püsti tõusta, nentis, et teeb parem telefonis äpiga ülekande. “Päriselt? Ajal mil räägitakse laste rasvumisest, vähesest liikumisest, tervisest … siis selline reklaam? Ja sinna otsa teatas järgmine reklaam, et suitsetamine on kahjulik. Ma arvan, et see mitte püsti tõusmine on veits kahjulikum. Sorry, väga haige. Ei tõmba seda äppi,” pahandas Kirsti, pälvides paljude Facebooki sõprade-tuttavate heakskiidu.
Swedbanki kommunikatsioonijuht Kristi Roost läkitas päringu peale Publikule selgitava kommentaari:
"Meie mobiilipanga raadioreklaam on mitmetes inimestes, teiste seas Kirsti Valdstein-Timmeris, tekitanud küsimusi. Tõsi, selle tekst oli mitmetimõistetav. Oleme aru saanud, et seda reklaami saab võtta ka kui üleskutset mitte liigutada, ehkki selle eesmärk oli näidata, et mobiilipanga abiga on väga lihtne ja mugav igapäevaseid pangatoiminguid teha igas olukorras. Swedbank toetab igati tervislikke eluviise ja liikumist. Meie toetusel tegutseb üle Eesti enam kui 100 terviserada, et inimestel oleks rohkem võimalusi liikumiseks. Meie peahoones Tallinnas on majasisene terviserada ja treeningsaal töötajatele. Toetame ka oma töötajaskonna muid sportlikke tegevusi. Vabandame kõikide ees, kes meie raadioreklaamist aru said, et liigutamine pole oluline. Võtsime selle konkreetse klipi täna eetrist maha. Kampaania, mille toetuseks reklaam loodi, kestab aga juuli lõpuni. Meie agentuur on Division ja kõnealuse reklaami loomisel osalesid nii Swedbanki kui Divisioni töötajad."