Siin on tulemused:

1. Olime põhikoolis ja kodus oli vaja endale selgeks teha ühe kirjaniku elulugu. Õpetaja kutsus tahvli ette vastama ühe poisi, kes ilmselgelt ei olnud eriti õpikut vajalikust kohast sirvinud. Kui ta oli tahvli ees veidi mõelnud, vastas ta selge ja kõlava häälega:" See kirjanik sündis, elas, kirjutas ja suri." Kogu klassi meelest oli vastus täiesti õige, aga õpetaja arvas, et "2" on paras hinne sellistele teadmistele.

2. Neljanda klassi poiss aastaid tagasi.
Õpetaja: "Nimeta kolm vedelikku!"
Õpilane: "Tint, soust ja pori."

3. Rootsi pealinn on Helsingi.

4. Mu muusika õpetaja ütles, et üks poiss ajas konservatooriumi ja krematooriumi segamini.

5. Kuuenda klassi õpilaste teadmised siilidest:

- Siilid on üha tuntumad neljakäpukilised elundid.
- Juba 135 miljonit aastat tagasi olid siilid olemas oma osavustega.
- Siil kuulub putukaliste hulka.
- Kui siil õues magab, jääb ta magama, kui aga külm tema pessa tungib, tõuseb siil üles ja see on halb.
- Neljajalgsed siilid on kodustatavad.
- Siil on 30 cm pikk ja 800 cm lai. Siil on parajalt väike.
- Siil on putukate söödik.
- Siilil on umbes 160 000 okast, mis teda igakord ei kaitse okaste eest.

6. Üheksanda klassi lõpus küsiti noortelt, et mis on vananaistesuvi. Vastus oli, et see on aeg, mil vanad naised hakkavad mehi otsima.

7. Tuli surm, vikat seljas.

8. Kuigi sellest on juba ligi 15 aastat, siis siiani naeran, kui kunagine kirjanduse tund tuleb meelde, kus üks klassiõde kutsuti tahvli ette vastama. Teemaks oli põhjamaade kirjandus, selleks tunniks olime pidanud lugema Lönnroti ja Kalevala kohta. Kuna see tüdruk suurt midagi ei teadnud ja õpetaja vist "2" ka panna ei tahtnud, siis esitas oma arvates ülimalt lihtsa küsimuse: "Kui Kalevipojas on Vanemuine, siis Kalevalas on...?" Tüdruk mõtles pikalt ja vastas: "Siil."

9. Eesti suurim saar on Venemaa.

10. Genetiiline (kinetiline) energia.

11. Pidime tegema referaadi loomast/linnust ja klassiõde tegi siis pingviinist. Pealkirjaks pani suurelt PINGIVIIN. Nüüdsest on meil siis pingi viin ja laua viin.

12. Seoses kirjandiga tuli mulle praegu meelde lugu, mida mu suguseltsis ikka räägitakse. Nõukaja lõpu poole pidi sugulane siis kirjutama tunnis kirjandi teemal "Viljavõtt kolhoosis". Noormehe kirjatükk nägi välja selline:
Kuna sel päeval vihma sadas, siis viljavõttu ei toimunud. Tulemus "2" ja vanemad kooli.

13. Minu poja 3. klassi loodusõpetuse kontrolltööst: "Mäger sünnitab 3 poega ja käib neid siis 4 korda päevas imetlemas." Ilmselt mõtles imetamas.

14. Anatoomia kontrolltöö. Küsimus: nimeta seedeelundid. Vastus: suu, söögitoru ja nii edasi.

15. Inimese õpetuse õpetaja sai vist ööotsa orgasmi, et klassi ees luges organismi asemel iga sõna orgasmiks.

16. Keemias oli kontrolltöö. Klassivend ei teadnud ühele küsimusele vastust ja kirjutas vastuseks, et Vt lk24. Õpetaja pani hea huumori eest talle 3 asemel 4.

17. Venekeele tunnis pidime moodustama vanematest ühe lause. Üks klassivend küsis õpetajalt mis moodi on "üksteist". Õpetajalt kostus " odinaatsat". Pärast kui oli ettelugemise aeg esitles too poiss oma lause: "Moi papa i majaa mama lubjat odinaatsat!"

18. Küsimus Michelangelo loomingust. Tudeng alustab, et Michelangelo oli homo (loengutes oli juttu renessansiaegsest homo universalisest ehk universaalgeeniusest). Üllatunud õppejõud, kes arvab, et tudeng on midagi uut ja põnevat lugenud küsib aga, et kes on homo? Tudeng vastu, et homo on see, kes oskab ise kõike teha. Niipalju siis Michelangelost.

19. Teine tudeng, kahe lapse ema, uurib eksamil hoolega pilti skulptuurist, mis kujutab seisvat alasti meest, kelle käel istub väike lapsuke (Praxitelese Hermes Dionysosega). Küsimusele, keda skulptuur kujutab, vastab ta, et Madonnat lapsega. Soovitusele pilti detailsemalt vaadata ja siis uuesti oletada, kõlab taas vastus: "Madonna lapsega."

20. Minu päeva nael oli õpilase ettekanne erinevate sulamite kohta (erialane inglise keel).
Sulam: Kuld
Olek: naturaalolekus vedel
Tunnused: oksüdeerub ning korrodeerub kiiresti

21. Olime eesti keele tunnis ja üks tüdruk kutsuti tahvli ette vastama.Ta võttis kriidi ja asus väga asjalikult kirjutama.Teemaks oli homonüüm , aga see tüdruk kirjutas tahvlile homoloog.

22. Tuli enda aps kooliajast meelde. Esimest aastat õppisime vene keelt, tähed-numbrid polnud eriti selged, aga oli juba kirjutamise töö. Pidi kirjutama vene keeles kott-sumka, aga mina kirjutasin suka(l*ta). Minu vanemad said päris hästi naerda ja olen üpris kindel, et ka vene keele õpetaja sai paraja kõhutäie naerda.

23. Üks Londoni sümboleid on Pig Pen.

24. "See Eukleides oli see päikesejumal või?"

25. "NSVL lauldi surnuks."

26. Enne kontrolltööd: "Alustame siis. Kõigile on samad küsimused. Või teeme eri rühmad?"
"Teeme eri rühmad ja samad küsimused."

27. Majandusgeograafia eksam, sümpaatne noorhärra aga natuke pohmellis ja pikkade juhtmetega. Õppejõud: Teie teadmised on leebelt öeldes väga tagasihoidlikud, otsustav küsimus. Nimetage Brasiilia tähtsaim ekspordiartikkel." Vaikus. "Noormees, mõelge, mida te hommikul kõigepealt joote." Kiire vastus: "Kas tõesti kurgi-soolvesi, ei või olla aga mine tea."

28. Munarakud valmivad munandites.

29. Õpetaja: Palun nimeta Aasias elavaid loomi.
Õpilane: Eee... Ussuuri tiiger?
Õpetaja: Õige. Veel mõni?
Õpilane: Eee... Bengaali tiiger?
Õpetaja: Õige. Edasi?
Õpilane: Mmmm... Amuuri tiiger!
Õpetaja: Hea küll. Ehk tuleb veel mõni meelde?
Õpilane: Veel tiigreid või?

30. Algkoolis oli etteütluses järgmine lause. Siberi põliselanikud on neenetsid, evengid, burjaadid, tuvalased, jakuudid. Mina - etteütluste tavaline viieline - kirjutasin lause viimaseks rahvuseks ... ja kuudid. Suur oli üllatus, kui õpetaja töid tagasi andes minu peale kuri oli - ilmselt arvas, et mõnitan teda ajaviiteks. Aga ma tõesti ei teadnud, et on olemas jakuudid.

31. Kirjand teemal "Tänapäeva probleemid noortel." 9kl ja poiss Täiskasvanud arvavad, et noortel on probleeme. Nad eksivad, noortel ei ole probleeme. See oli kogu kirjand.

32. Huumor võõrkeelevaldajatele. Õppeaasta esimeses kontrolltöös tarvis ise lauseid moodustada, sõnavara ette antud. Loen ja näen: The national symbol of Great Britain is the dollar.Parajasti oli aktuaalne kaksiktornide kokkukukkumine, sõda pahade terroristidega ja brittide agar kaasakaagutamine Ameerikale. Karikatuuridel kujutati Tony Blairi kui Bushi sülekoera. Mina olin värskelt ülikoolist tulnud ja ei olnud tavakoolis valitseva juhmi keskpärasusega teps mitte kursis, lugesin lauset ma mõtlesin, et oh kus nüüd on peene sarkasmiga maha saanud. Hilisemal vestlusel selgus, et lause autor oli poolkirjaoskamatu õhuline tibin, kes lihtsalt ei saanud sõnadest õigesti aru ja pusserdas mingi lause kokku ning tagatipuks arvas, et dollar on Suurbritannia rahaühik.

33. Majandusgeograafia, vist 8. klass - kontrolltööde tagastamisel loeb õpetaja itsitades ühe neist ette - X riigis kasvatatakse PUUVILLALAMBAID. Tütarlaps nördinud, tema omateada kirjutas sinna peenvillalambad. Saame tööd kätte ja vaatame koos üle, tütarlapse käekiri niivõrd halb, et tõesti, väikesed e-d kokku surutud pelgalt postikesteks ja moodustavad koos väikese u, n-tähe keskmine katus nii longus, et sellest saanud teine u - no ongi puuvillalambad, võta või jäta.

34. Gümnaasiumi sisseastumiskatsetel oli pinge nii suur, et ei osanud kuidagi keemiaülesannet lahendada. Küsimus kõlas a la "Mitu moelkuli on pooles moolis rauas?" Minu vastu lähtuvalt loogikast ja soovist kiiresti sellega ühele poole saada: "Poole vähem kui terves." Kooli ma sisse sain.

35. See ei ole küll kontrolltööst, aga siia peaks sobima hästi. Kui Eestimaa tänavatele ilmusid esimesed pangaautomaadid, siis tegi ka üks minu tuttav õpetaja endale pangakaardi. Läks siis automaadi juurde - suts ärevil ka - paneb kaardi sisse ja loeb ekraanilt, et sosista PIN-kood. Suts imelik tundus, aga sosistas. Ei midagi. Sosistas uuesti ja pisut kõvemini. Ikka ei midagi. Siis alles märkas, et mitte sosista, vaid sisesta oli see sõna.