Noor mees oli just äsja teoks teinud oma suure unistuse ning kolinud Vilniusest San Franciscosse. Seal hakkas ta tööd otsima. Kuid üsna pea sai Lukas aru, et lihtsalt see asi ei lähe, sest konkurents USA tööturul on palju tihedam kui Leedus. Niisiis mõtles ta enda turundamiseks välja omapärase kampaania.

Lukas lasi endale teha samasuguse T-särgi, mida kannavad ühe San Francisco suurima kullerfirma töötajad.

Foto

Seejärel pani ta mitu kasti täis sõõrikuid ning toppis nende sisse paberi järgmise kirjaga: „Enamik CV-sid rändab prügikasti. Minu oma aga sinu kõhtu!

Foto

See saadetis ei ole eksitus. Maskeerisin ennast kulleriks, et isiklikult kindlustada minu CV jõudmine sinuni.

Foto

Nagu sa aru saad, lähenen tavalistele asjadele ebatavalisel moel. Ning mis kõige olulisem, ma saan need tehtud.

Minu nimi on Lukas, mul on viieaastane kogemus turunduse alal. Kui ma suutsin äratada sinu uudishimu ning sa mõtled, kuidas minuga ühendust saada, tipi oma netibrauseri aadressireale bit.ly/check-resume.
CV-d lugedes aga naudi neid hõrke sõõrikuid, mis pärinevad Holmesi pagarikojast!“

Sõõrikukastid viis Lukas isiklikult kohale kõikidesse firmadesse, kus soovis töötada. Eelnevalt oli ta pisut uurimistööd teinud, et ta saaks vestelda just nende spetsialistidega, kes uusi töötajaid palkavad.

Selle lihtsa meetodiga kindlustas Lukas, et tema CV jõuab kõigisse väljavalitud firmadesse kohale – sest ükski normaalne inimene ei suuda ju sõõrikutele vastu panna. Liiatigi, kui karbil, millesse need on pakitud, ilutseb kuulsa kondiitritöökoja logo.

Praeguseks on Lukas sõõrikukarpe viinud 40 firmasse ning saanud juba enam kui 10 vastust. Ta on ka mitmes firmas tööintervjuul käinud.

Allikas: brightside.me