„Võtsin seda nagu lavale esinema minekut, ka seal ei saa muretseda ega karta, selleks ei jää aegagi. Kuigi kohvikus ei saa toetuda muusikale ega pillile, siis täna oli letis teiste teenindajate näol ometi väga hea bänd, kes kõik aitasid mind ja näitasid, mida ja kuidas teha. Nii nagu artist ei saa alati laval olla päris tema ise, ei saa ka teenindaja külastajate ette oma tavamuredega minna. Juba esimese kohviga pead klientide päeva ilusaks tegema.“

„Olen teinud varasemalt ja teeme siiani paari sõbraga etteastet „Laulvad kelnerid“ - paneme kelnerite riided selga, valame veini, viime mustad nõud laudadelt ära ja siis ühel hetkel võtame taskust mikrofonid ja hakkame laulma,“ rääkis Kalle Sepp, kes ka täna hommikul kohvikus Lyon külalistele kitarri saatel üllatuslaulu esitas. „Soovin kõikidele klienditeenindajatele pikka meelt ja rohkelt naeratusi – viisakas ja väärikas teenindus tagab ka klientide sõbralikkuse. Kohvikukülastajatele aga soovitan – kiitke teenindajaid rohkem. Kui kohtan kas kohvikus või restoranis mõnda toredat teenindajat, kes teeb oma tööd hästi, siis kindlasti ütlen talle seda.“

Sel nädalal toimus Cafe Lyoni eestvedamisel sotsiaalkampaania „Kohtle teenindajat nagu staari“, kus tuntud Eesti inimesed asusid ametisse klienditeenindajana. Kolmandat aastat järjest toimuva kampaania eesmärk on teenindaja töö väärtustamine ühiskonnas ja hea teeninduse tunnustamine.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena