"Esiteks mingit kismat pole olnud. Tegemist on tuttava inimesega," väidab Kõrvits, et tooni valides ei suhelnud ta mitte tundmatu fänni, vaid inimesega, kellega juba teineteist teatakse.

"Tehtud sai 300 eksklusiivset albumit, mis olid käsitsi nummerdatud ja pühendusega ostjale koos meie allkirjadega, mis teeb iga CD komplekti unikaalseks. "Lisaks sisaldas see album veel erinevaid nii öelda kingitusi. Nendest 300st 270 panime müüki ja 30 läks nii öelda tegijatele kingiks ja promoks," märkis Kõrvits. "Kommunikeerisime seda ka väga arusaadavalt kõikides kanalites, et sellised komplekte enam ei tule. Ja me oleme sõna pidanud!" kinnitab ta. Postituse teinu peale on Genka aga suisa pahane, leides, et tegu on poleemikaga tühjast kohast ning isegi pahatahtliku käitumisega.

Publik võttis ühendust ka loo teise osapoolega, kes seletas oma mure lähemalt lahti: "12EEKMONKEY plaat on väga vinge ning artistide ees müts maha: päevaga pea 300 plaati maha müüa on kõva värk! Legendaarne. Säutsuma ajendas mind aga kerge pettumusenoot grupeeringu äritavades: füüsilise plaadi näol lubati erireliisi, aga tänaseks see nii pole. Kommunikatsiooniviga? Ehk küll, aga mina ei ostnud plaati joindipaberite ja puukarbi pärast, vaid seetõttu, et tahtsin haruldast Eesti muusikat füüsiliselt omada, mistõttu tellimise päeval hommikutundidel ka eeltellimuse läkitasin. Plaat ei puutu asjasse, pigem eksitavad turundusvõtted. Genkale ja Hirmule aga jõudu ja jaksu," kostis Publikule Süld.

Loodame, et aur sai välja lastud ning kisma meestel muusika nautimist ja loomist tulevikus segama ei jää.

Vaata tulist kirjavahetust:

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena