Ühtekokku 2000 kilomeetrit mõõdeti seekord maha peamiselt Prantsusmaa Alpides, reisi algus ja lõpp olid Milanos, lisaks väisati Šveitsi ja Monacot. Motobande kolmkümmend kuus liiget ületasid kümneid kurusid, mida on erinevates edetabelites võrdselt välja toodud nii maailma kõige kaunimate kui ka ohtlikumate teedena. Reisi tipphetkedeks olid kahtlemata Monaco F1 ringraja ja Euroopa kõrgeima asfaltkattega kuru Col de la Bonette (2802 m) läbimine.

Kui kümme aastat tagasi võis keegi mõelda, et kultuuriinimesed koguvad heategevuse sildi all lihtsa vaevaga kuulsust mootorratastel sõites ja lustides, siis tänaseks on Kultuurne Motobande üheskoos läbinud 20 000 kilomeetrit ning kolmteist riiki, kogunud erinevate kultuuriobjektide toetuseks 40 000 eurot ja jaganud lastele 5000 helkurvesti, et nad liikluses paremini nähtavad oleksid. Kultuurse Motobande sõitjad on maksnud kõik oma kulud ise, sponsorite antud raha on läinud mitmesuguste kultuuriobjektide toetuseks. Nii on DSV Transpordi, Inchcape BMW, Euronicsi, Cru Hotelli ja Restorani, Saku Õlletehase ning Fifaa toel saanud Peterburi Jaani kirik sepisväravad, Väinamere uisk grootpurje, Gustav Ernesaksa mälestustuba haruldasi eksponaate. Sponsorirahade eest on renoveeritud ka Eesti kunstnike teosed Marie Underi ja Friedebert Tuglase kollektsioonis, Võru linna vanim uks ja Rudolf Tobiase sünnikodu aknad Hiiumaal. Mullu kingiti valguspark Viljandi Noortekeskusele, tänavu valmib toetajate abiga raamat Estonia Seltsi väärikast ajaloost.