Loo meloodia autoriteks on märgitud Birgit Sarrap ja Indrek Sarrap. Sotsiaalmeedias ollakse üllatunud, et laulud kõlavad äärmiselt sarnaselt.

Kuula lugusid allpool ja võrdle ise!

Laulu üks autoritest Indrek Sarrap vastab sotsiaalmeedias põhjalikult plagiaadisüüdistustele.

"Välja toodud kahe loo feeling on tõesti sama (ja teaksin veel nii mõnedki sarnased lood siia näiteks tuua), kuid kui võtta need konkreetsed kaks lugu analüüsimiseks täiesti pulkadeks lahti, siis ei saaks ka parima tahtmise juures kedagi teist teie nimetatutest autorina märkida, sest meloodiline liin ei ole antud lugudes sama (siit ei leia lead-i meloodias isegi mitte kolme sama järjestikust nooti, sama ka rütmis - ainuke erand on tõesti refrääni lõpus kolm nooti sama järgnevusega), sõnad on teises keeles kuid tegemist pole tõlkega vaid teise mõttega ning produktsioonis ei mängi ükski pill ka sama partiid mida Caro Emeraldi loos. Samas on siin sama harmoonia, mis käib 2-5-1 järgnevuse peal," kirjutas Sarrap.

"Kuid antud vestluses osalevad muusikud kindlasti teavad, et mainitud harmoonilise järgnevusega lugusid on maailmas umbes 5 triljonit. Kui hakkame kaevama autorlust harmooniliste järgnevuste peal, siis näiteks järgnevus 6-2-5-1-4-7-3-6 on ju hästi tuntud juba Vivaldi “Aastaaegadest", samas mille peal kirjutatakse tänapäevani liialdamata umbes 30% vene popmuusikast jne. Sarnaseid näiteid muidugi harmooniajärgnevuste puhul on väga palju. Nii et jah, nii väga kui ka ei tahaks, siis autorluse poole pealt hinnatakse ju siiski ka kohtupraktikas põhiliselt meloodilist liini ja sõnu (või mingit väga tuntud kitarririffi näiteks), mille osas ei ole tegelikult nendes lugudes arutada suurt miskit," lisas ta.

Hea lugeja, anna kommentaarides teada, mida arvad sina!