Restoranide kiivalt hoitud saladused: vaata, milliseid nippe kasutatakse, et telliksid rohkem
Istu restoranis ja keskendu korraks ümbritsevale. Mida märkad? Mõnusalt hämar valgus. Rahulik muusika. Imemaitsvate toitude aroomid. Kirsiks tordil on meeldivad teenindajad ja kerge melu. Kõik on tehtud just nii, et saaksid elamuse.
Põhjalikult planeeritud restoranid teavad väga hästi oma kliente. Täpsemini neid inimesi, kellele see koht on suunatud.
Menüü
Kas teadsid, et ideaalse menüü koostamine on lausa omaette teadus? Iga asi menüüs on justkui omaette reklaam, mis peab üldpildi ahvatlevaks muutma.
Restoranid ei soovi, et sulle jääks mulje nagu kulutaksid palju raha. Seetõttu jälgitakse väga hoolikalt, kuidas on hinnad esitatud. Näiteks hoidutakse kirjutamast 12.00€, sest see jätab praest kalli mulje. Tavaliselt võetakse .00 ära ja jäetakse alles 12€. Summa tundub veel tühisem, kui eemaldada euromärk ja kirjutada toidu kõrvale lihtsalt 12.
Kui tellid, pea meeles, et ühel hetkel pead kogu lõbu kinni maksma.
Värvid
Restoranid kasutavad sisekujunduses sooje toone nagu kollane, punane ja oranž. Need värvid peaksid muutma inimese näljasemaks, mistõttu tellivad nad rohkem süüa. Lisaks kasutavad ka palju kiirtoidukohad punast ja kollast värvi. Samas on restorane, kes kasutavad oma sisekujunduses lillat, rohelist ja sinist värvi. Need värvid jällegi vähendavad söögiisu.
Koogid on menüüs paigutatud vasakule
Kerged toidud nagu salatid paigutatakse tavaliselt menüüs vasakule poole. Inimese silm liigub aga vasakult paremale, sest selline on tüüpiline lugemissuund. Niisiis on paremale poole paigutatud maiustused. Kui tellid salati, jääb mulje, et tegid tervisliku valiku. Miks mitte siis tellida juba ka väike kook?
Allikas: rd.com