1. Mida ohuõpetuses ei räägita

Lennukisalongi valgustus on hämar, et inimeste silmad oleksid pimedusega harjunud. See on vajalik juhul, kui pead leidma väljapääsu hädaolukorras. Lisaks peavad maandumisel ja õhku tõusmisel olema klapplauad suletud, et akna pool istuv inimene saaks vajaduse korral välja. Aknaklapid peavad olema samuti avatud, et õnnetuse korral näeksid päästjad, mis lennukis toimub.

2. Kütusega ollakse kokkuhoidlik

Lennukikütus on kallis ja raske. Seetõttu hoitakse paak nii tühi kui võimalik. Niisiis kui ilmastikuolud halvenevad või tekib viivitus, otsustakse pigem hädamaandumise kasuks.

3. Kui lend on ülebroneeritud, ära nõustu hüvitisega kohe

Esialgu pakuvad lennufirmad sulle väiksemat hüvitist või piletit järgmisele lennule. Ära nõustu. Järgmiseks pakuvad nad sulle suuremat hüvitist, millest võidad palju rohkem.

4. Otsi korraga ühte sooduspiletit

Oletame, et soovid neljaliikmelise perega reisile minna ja otsid sooduspileteid. Sinule sobivale lennule on kolm sooduspiletit. Kui otsid aga korraga nelja, siis pakub lennufirma sulle automaatselt täishinnaga pileteid, mitte kolme soodushinnaga ja ühte täishinnaga piletit.

5. Piloodid ei söö koos

Mõned lennufirmad ei luba mõlemal piloodil süüa toitu, mis tuleb samast kohast. Mõnikord võivad, aga siis peavad nad sööma tunnise vahega, et veendud toidu puhtuses. Lennufirmad ei võta riski, et toit on mürgitatud ja mõlemad piloodid surevad samal reisil.

6. Teata pagasi kadumisest kohe

Mõnedel lennufirmadel on mingi kindel aeg, kui pead pagasi kadumise kohta avalduse tegema. See aeg on lühike ja tähendab, et pead seda tegema kohe. Vastasel korral ei võeta enam avaldust vastu ja jääd oma asjadest ilma.

7. Aja jooksul tehakse muudetakse istmeid väiksemaks

Usu või mitte, aga lennufirmad soovivad suuremat kasumit. Seetõttu muudetakse mõne lennuki laiad ja mugavad istmed väiksemaks, et ühte ritta mahuks kahe istme asemel kolm istet.

8. Desinfitseeri

Lennuki lennujaamas hoidmine on kallis. Niisiis on odavam hoida lennukit õhus. See tähendab, et lennuk on lennujaamas nii väga aega kui võimalik. Seetõttu ei ole koristajatel eriti aega lennukisalongi puhastada.

9. Lennufirmad ei armasta hinnavõrdlusi pakkuvaid veebilehti

Lennufirmad peavad iga kord maksma eraldi tasu, kui keegi ostab piletid läbi TripAdvisor'i või Orbitz'i. Seetõttu ei meeldi lennufirmadele taolised lehed ja mõned firmad ei teegi nendega koostööd.

10. Istmekoha vahetamiseks on oma aeg

Kõige parem on proovida oma istmekohta vahetada 100 tundi enne. See on aeg, kui lennufirmad hakkavad pakkuma inimestele paremaid kohti ja on võimalus saada hea diil.

11. Ära kõnni vaibal paljajalu

Kujuta ette, mis seal kõik on. Lennukisalongi vaip on äärmiselt räpane.

Allikas: rd.com

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena