Reklaamiekspert Sky Plusi promotrikist: selline hanitamine tekitab vastureaktsiooni, et meid üritatakse lohku tõmmata
Eelmisel nädalal hakkas meedias levima uudis, et Alari Kivisaar lahkub raadiost Sky Plus. Hiljem külvasid veel segadust programmijuht Toomas Puna ja Kivisaar ise, kelle üldsõnaliste väljaütlemiste taustal hakkas meedia spekuleerima selle üle, kas raadiojaam pannakse viimase aja kesiste kuulajanumbrite pärast hoopis kinni. Reklaamieksperdi sõnul on selline tegevus riskantne ja võib tekitada negatiivse vastureaktsiooni.
"Kui ma nüüd mõtlen pisut teoreetilisemalt, siis nagu ma tudengitelegi ütlen: need on kohad, kus tuleks olla kohutavalt ettevaatlik ja mitu-mitu korda järele mõelda," sõnab Tallinna ülikooli reklaami ja imagoloogia õppetooli lektor Tiina Hiob.
"Oma klienti pole mõistlik hanitada. Temast tuleb lugu pidada, teda kiita ja tänada. Aga selline hanitamine tekitab vastureaktsiooni, et meid üritatakse lohku tõmmata. Me võime küll Kivisaart ja seda meediakanalit armastada, aga omadega ei plõksita," lisas ta.