Kolmeosaline film jutustab loo Feldmanite perekonnast, kus vanemate teod määravad laste saatuse ja vastupidi. Heal järjel Michael ja Dafna saavad uudiseid oma poja kohta, kes teenib aega Iisraeli relvajõududes. Järgnenud viha, apaatsus ja kurbus muutuvad ülevoolavaks rõõmuks, kui selgub, et tegu oli eksitusega. Sarnases sürreaalsuses elab ka Jonathan, kes valvab kolme kaaslasega kusagil tühermaal kontrollpunkti. Noorsõdurite igapäevarutiin - mööduva kaameli ees tõkkepuu tõstmine, võimu näitamine üksikute autoreisijate kontrollimisel - on mutta vajuvas konteineris igavlevate noorte närvid pingule ajanud ning tragöödia ei lase end kaua oodata. Kuid igal teol on tagajärg ja saatuse irooniat kogevad nii Jonathan kui ka tema vanemad Michael ja Dafna. Inimese suhe oma saatusega on justkui fokstrott - pole oluline, kuhu suunas sa liigud, sammud toovad sind alati algusesse tagasi.

Oma debüütfilmis "Liibanon", mis võitis 2009. aastal Veneetsia filmifestivali Kuldlõvi, paigutas režissöör Samuel Maoz kogu tegevuse tanki sisse. Ka "Fokstroti" tegevuspaigad on piiratud Feldmanite korteri ja tühermaal asuva kontrollpunktiga. Režissöör tahtis jutustada lugu, mis kajastaks kaasaja väärastunud elu, paigutades selle klaustrofoobsesse raami. Loo peategelasteks on põlvkonnad, kes ikka veel elavad üle oma vanemate kogetud traagikat ja kannavad mineviku taaka. See on ka lugu perekonnast, mis puruneb ja taasühineb, kogedes armastust ja süütunnet.

"Fokstrott" võitis mullu Veneetsia filmifestivalil žürii auhinna Hõbelõvi ja 8 Iisraeli Filmiakadeemia auhinda, sealhulgas parima filmi oma. Ühtlasi esitati "Fokstrott" Iisraeli kandidaadiks parima võõrkeelse filmi Oscarile, kus ta jõudis 9 finalisti hulka.

Iisraelis teenis vastuoluline "Fokstrott" ära kultuuriministri kriitika, sest selle sisu olevat Iisraeli riiki ning tema relvajõude halvustav. Kuna filmi üheks toetajaks oli Iisraeli Filmifond, mis jagab riigi raha, siis tegevat riik selle filmiga justkui ise endale negatiivset propagandat.

"Fokstrott" jõuab kinodesse 6. aprillil.