Kiirtoidukett McDonald's korraldab Eestis staarisaatja ehk Player Escort programmi juba seitsmendat aastat. Tänavusele perepäevale on registreerunud ligi 450 last.

"Võitjale saab osaks kordumatu võimalus sammuda 2018 FIFA World Cup Russia finaalmängu eel jalgpalliareenile ja see on kahtlemata kogu perele elamus, mis jääb meelde terveks eluks. Saata käekõrval oma kangelane elu ühele tähtsaimale mängule - see võib olla võimas tunne," rääkis McDonald'si tegevjuht Vladimir Janevski.

McDonald's on korraldanud legendaarset staarisaatja programmi üle maailma juba alates 2002. aastast. Seeläbi on tuhanded lapsed saanud tunda kirjeldamatut rõõmu ja elevust, mida pakub ühel maailma suurimal spordiüritusel osalemine.

2016. aastal võitis loosi tahtel võimaluse sõita Prantsumaal aset leidnud EM-finaalturniirile 9-aastane Olga Simagina ja 2014. aastal naeratas McDonald'si "Saada staar staadionile!" kampaania loosiõnn Lukas Elole, kes reisis koos oma isaga Brasiiliasse ja sai osa FIFA MM-i poolfinaalimängust.

Tänavuse staarisaatja kampaania võitev laps saab koos ema või isaga võimaluse osaleda 2018 FIFA World Cup Russia finaalmängul, mis toimub 15. juulil Moskvas.

Võitjad saavad auhinnaks "kõik-hinnas" reisipaketi Venemaale, mis hõlmab lennupileteid, majutust, meelelahutuslikku eriprogrammi koos teiste osalejatega, linnaekskursiooni ja loomulikult pääsmeid finaalkohtumisele.

Jalgpallipäeval, mida korraldab McDonald's koostöös Eesti Jalgpalli Liidu ja Viimsi Martin Reimi Jalgpallikooliga, läbivad lapsed koos vanematega kuus lihtsat ja lõbusat ülesannet, mis on jõukohased kõigile sõltumata vanusest ja varasemast kogemusest jalgpalliga - võimalus võita on kõigil võrdne.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena