«Poiss-sõpra jätkub mu ellu täpselt nii palju kui vaja,» ütleb MTV Eesti nooruke tegevjuht KAROLI HINDRIKS. Karoli aur kulub põhiliselt telekanalile ja oma paarimiljonilise käibega firmale.

Kohtun Karoliga (24) ühes vanalinna kohvikus. Ta on lubanud endale hingamisepäeva ja võtab sülearvuti taga segamatult aastat kokku.

Karoli jaoks oli see edukas. Pärnust pärit tütarlaps asus juhtima maailma suurima muusikakanali filiaali, mille üks olulisemaid töövõite oli ta kodulinna pop-punkbändi Bedwetters menu rahvusvahelisel laval.
Karoli töötas kuni läinud kevadeni MTV Eesti avalike suhete peal. Seejärel sai neiu ettepaneku võtta üle tegevjuhi koht ja ta ellu saabusid exceli tabelid, et ikka kulude ja tuludega kursis olla. Karoli alluvuses on ametis tosin inimest ning pidevalt tuleb suhelda Londoni ja Vilniusega.

«MTV on värvikas bränd ja selle ridadesse võivad kuuluda värvikad inimesed,» selgitab roosas vestis nooruke blondiin. Noorust ja juuksevärvi peab ta pigem relvaks kui oma miinuseks.

«Pole vahet, kas oled 24 või 34. Kui sa teed asja, milleks sul eriti palju kogemusi ja aju ei ole, siis on kaks võimalust: hakata nutma või õppida,» sõnab Karoli.

Aitas unistust täita
Karoli ei varja, et Münchenis MTV Euroopa auhinnagalal tänavu esmakordselt jagatud New Sounds Of Europe’i auhinnakategoorias võidutsenud Bedwettersi edu taga oli MTV tugi. Võitja valiti publikuhääletuse tulemusena. Publikuhääletus tähendas internetiklikke.
«Hea marketing, hea töö. Kommunikeerisime ühte sõnumit — aidake poistel unistus täita!» räägib Karoli. Ka tema on Bedwettersi fänn. Ja enamgi veel.
«Nad on meie lapsed. Kuid nad nägid ka ise vaeva. Suhtlesid aktiivselt fännidega. Olid lõbusad ja siirad muusikud.»
Bedwettersi sõit auhinnagalale selgus viimasel hetkel. Kolm poissi olid unustanud oma passid Pärnusse, nii et Müncheni lennukile jõudsid nad sõna otseses mõttes viimasel minutil.
«Lava ees tundsin tohutut rõõmu ja see oli aus rõõm. Märtsikuust alates tehtu oli õige. Bedwettersi edu oli kirss tordil. Palju huvitavam kui exceli tabelite täitmine,» lausub Karoli.
MTV kodulehekülgedel ja eetris üle kogu Euroopa olid «voodimärgajate» intervjuud ja videod. Parim oli Wyclef Jeani tehtud usutlus. Wyclef on kuulus räppar, kitarrist ja produtsent, kes on koostööd teinud näiteks The Fugeesi ja Shakiraga.
Karoli käis poistega Wyclefi erapeol, kus oli koos palju sulelisi ja karvaseid. Loomulikult tõmmati seal lavale ka Bedwetters. Võidujoovastus oli suur ja afterpartyd tempokad. Koju tagasi jõudes läksid poisid arvutimänge mängima, Karoli aga heitis magama.

Töö nõuab ohverdusi
Mida võiks rääkida eraelust üks kahekümne nelja aastane tüdruk, kes on kella kümneni õhtul tööl ja pole olnud abielus ega ka lahutanud. Kindlasti vähem kui Laine Jänes.
«Endaga tuleb ikka tegelda. Käia trennis, mõelda. Kuid selleks kõigeks ei jää väga palju aega. Mõned ohverdused käivad ametikoha juurde. Vahel lahkun kontorist hilisõhtul ja mõtlen, millal viimati sõpradega suhtlesin,» pajatab Karoli. Meestest ei räägi ta palju. Peaaegu mitte midagi.
Kui MTV-st aega üle jääb, tegeleb Karoli oma firma Heatuju Maaletooja OÜ juhtimisega. Helkurid, reklaamkingitused, www.goodmood.ee ja paarimiljoniline käive, võiks ta bisnise kohta kokkuvõtvalt öelda.
«Äri toimib, aga võiks olla parem. Usaldasin juhtimist liiga palju teistele. Eksport on aktiviseerunud, mis on ka suurim tulude allikas,» ütleb Karoli.
Ta on igale poole müünud: Portugali, Soome, USAsse ja Inglismaale. Nüüd vaadatakse ka Lätit ja Leedut ning soojendatakse Hollandi turgu.
«Minu arust võib ärijuht olla noor ja blond. Ja mida blondim, seda parem. Ma olen viimasel aastal käinud konverentsidel esinemas. Novembris olin Brüsselis ja Andorras seminaril Future of Europe. Ma tunnen, et kui jutt on mõistlik ja analüütiline, siis ei ole noorus miinus. Pigem tagab see positiivse tähelepanu. Halle ülikondi on niigi palju.»
Tihti on teemaks Euroopa konkurentsivõime võrreldes Aasiaga. Ning sissejuhatus Karoli esinemisele on järgmine: nüüd üks näide, kus äri alustati juba keskkoolist ja hetkel juhib noor daam MTV Eestit.
«Naljatades võib öelda, et bränd läheb järjest kõvemaks. Minult oodatakse radikaalsust, mida tavaline hall ülikond ei tohi lubada,» arvab Karoli.
Viimasel ajal on Karoli endale vägisi aega teinud. Ta astus isegi Pärnu volikogust välja, et tööle pühenduda: «Kõike ei jõua. Pealiskaudsus on muutunud kaitsemehhanismiks. Inimesed blokivad end enese säästmiseks ära.»

Elab katusekorrusel
Karoli elab ühetoalises poissmehekorteris Fahle maja viimasel korrusel. Sealt avaneb suurepärane vaade Ülemiste järvele. Korteri ostis ta veidi rohkem kui aasta tagasi — enne roppu hinnatõusu.
Karoli eelistab korterit sisustades meeldejäävaid esemeid. Ta tõi endale Pariisist täpilise laelambi ja võrkkiige.
«Kodu peab hoidma sind emotsionaalselt paigas. Tore on reisidelt kaasa tuua mingi suurem mälestusese. Alati, kui ma vaatan seda lampi, meenub Pariis. Lamp kokku ei käinud ja nii tuli see süles kohale tassida. Ise istusin turistiklassis, aga lamp lendas kohale äriklassis. Stjuardessid võtsid lambi oma hoolde ja paigutasid ta ilusasti istuma.»
Korteri asukoht on mugav. Lennujaama on sealt jala kümme minutit ja ka MTV Eesti kontorisse ei ole pikk maa. Lennujaama läheb Karoli jalgsi, kuid muidu kasutab ta punast Mini Cooper S-i.
«Üldiselt olen laisk,» tunnistab Karoli. Neiu ei viitsi eriti jalgsi liikuda ja Eesti ühistransport on tema sõnul võrreldes muu Euroopaga must ja veidi räpane.
Karoli esimene auto oli Citroen, mille ta sai sponsorluse korras. Sõidukil ilutses kiri «Helkur päästab elusid». Tänu sellele transpordilahendusele sai ta alustada oma äriga.
«Kaval tuleb olla ja otsida sünergiat,» ütleb Karoli. Ta soovitab seda ka alustavatele bändidele.
«Mõned näevad muusikavideodega vaeva, teised üritavad suvetuuri materjalidega läbi lüüa. Meil on MTV eetris palju Läti ja Leedu materjali. Eestis on supervideo teinud näiteks Maria-Ithaka Rahula. On näha, et on investeeritud raha. Ma ei ole muusikamänedžer, kuid soovitan bändidel otsida sünergiat erinevate brändidega, kes sinu tegemistesse investeeriksid.»