Triumf meie õuel! Loovusfestivali Kuldmuna auhinnagala, kus pärjatakse iga-aastaselt Eesti parimad turunduskommunikatsioonilahendused reklaami-, disaini-, digitaalse reklaami, meedia, PR ning üritusturunduse kategoorias, tõi võidu ka «Kroonika Meelelahutusauhinnad 2014» korraldanud firmale. 

Kuldmuna 2015 üritusturunduse kategoorias «avalik/sotsiaal» võitis just Kroonika meelelahutusauhindade gala rahva ette toomise eest Stiilikanal OÜ eesotsas Janne Klooreni ja Katrin Päevakesega. 

Suurejooneline «The Great Gatsby» stiilis korraldatud meelelahutusauhindade gala tõi läinud aastal Vene Teatrisse kokku meelelahutajate koorekihi. Õhtu käigus anti Kroonika peatoimetaja Krista Lensini juhtimisel üle 14 auhinda ehk kroonimisõuna tele-, raadio-, näite- ja muude meelelahutusvaldkondade tegijatele. Neljateistkümnest üheksa kategooria võitjad valis rahvas, kes andis hääletuse käigus kokku rekordilised 175 000 häält!

«Kandideerisime esimest korda, kusjuures otsustasime seda teha viimasel minutil,» seletab Janne. «Kui avaldati finalistid, ma isegi kergelt ehmatasin, et vot kui tore, et me üldse nende sekka pääsesime – aga lõpuks lausa võitsime!»

Janne ja Katrin lahkusid koguni kolme Kuldmunaga – nad said «munad» veel üritusturunduse kategoorias «aasta kliendiüritus» Viru Keskuse 10. sünnipäeva korraldamise eest ja kolmanda kategoorias «aasta üritusturundusagentuur».

Muide, neil ei ole isegi kontorit! «Me oleme naised, kes teevad seda tööd oma väikeste laste kõrvalt kodukontorites, aga nüüd on põhjust ka kontor soetada, kuhu need kolm muna üles riputada!» naerab Janne.

Jaga
Kommentaarid