Evelin Ilves, kes neliteist aastat tagasi oli juhtfi guur skandaalse Eesti tunnusmärgi „Welcome to Estonia“ väljatöötamisel, on nüüd loomas oma isikubrändi „Evelin Ilves“.
Neljapäev, 6. oktoober oli sügise kohta üsna soe. Kell kuus õhtul võis Raplas Jõe tänaval asuva meistrikoja Taevani- Maani ümber tunda rikkalikku parfüümihõngu. Ettevõtlikud Raplamaa naised kogunesid õdusasse meistrikotta, et kuulata Evelin Ilvest (48). Elevus ürituse ümber tekkis juba kaks nädalat varem, kui kuuldus, et salongiõhtu erikülaline on Evelin. „Tung oli nii suur, et kohad müüdi kohe välja. Pilet maksis 12 eurot. Mõni päev enne üritust vabanes ootamatult kaks kohta ja neile oli tohutu rebimine,“ räägib Raplas elav noor naine.
Oma saates „Evelin“ küsis Evelin Ilves saatekülaliselt Mihkel Raualt, kui kõrge on tema turuväärtus. Sama võiks küsida Evelini kohta – mis on Evelin Ilvese turuväärtus ja milles seda üldse mõõta?
Kust tekkis idee end kui kaubamärki tutvustama hakata ja mida see endast täpsemalt kujutab loe juba värskest Kroonikast!