Pole kahtlustki, et Beyoncé on üks maailma võimsamaid ja tuntumaid naisi ning seetõttu ei tohiks üllatus olla seegi, et ta võib ühe enda Instagrami reklaampostituse eest küsida vähemalt miljon dollarit.

Reklaamimaailma viimase aja trend on näidanud seda, et aina enam kolitakse sotsiaalmeedia kanalitesse, inimestele nii öelda lähemale ja kõige parem viis on seda teha läbi armastatud eeskujude. Olgu selleks näitlejad, lauljad, blogijad või Youtube'i videomaailmas tegevate mõjutajate.

Kui mõni aeg tagasi peeti Kim Kardashiani üheks maailma kõige mõjukamaks sotsiaalmeedia kasutajaks (teenides ühe postituse eest vähemalt pool miljonit dollarit), siis nüüd on tõsielustaar troonilt lükatud ja kõige mõjukamaks staariks Internetis peetakse Beyoncéd, kes võib enda laia jälgijaskonna tõttu küsida ühe pildi eest vähemalt miljon dollarit.

Beyoncé sotsiaalmeedias kohtab aga haruharva tooteid, ettevõtteid või muu reklaamisisuga promovaid fotosid ja peamiselt kasutab ta enda Instagrami isiklike piltide edastamiseks.

Kusjuures, tema uudisfoto rasedusest ja kaksikute-ootusest on maailma kõige enam "meeldivaks märgitud" foto Instagramis.

Jaga
Kommentaarid