Taaskasutuskampaania #ärarääma koondas noored läbi muusika loodushoidu panustama
Eesti Pandipakend koostöös muusikutega Arop, Mick Moon, EiK ja Wazar viisid aasta alguses läbi noortele suunatud kampaania #ärarääma. Selle eesmärk oli tõsta noorte teadlikkust taaskasutamise ja keskkonnasäästlikkuse vallas. Kampaania kulmineerus 17. veebruaril kohvikus Sinilind toimunud salareivi ja peagi ilmuva #ärarääma muusikavideo võtetega.
#ärarääma kampaania ja samanimelise muusikapala ilmumisega soovis Eesti Pandipakend tõsta Eesti noorte teadlikkust pakendite taaskasutamise olulisusest neid kõnetava meediumi ehk muusika abil. Räpparite Arop, Mick Moon ja EiK riimidele tegi instrumentaali viimastel aastatel Londonis tegutsev muusikaprodutsent Wazar.
Kampaania jooksul kutsuti noori üles tagastama pandipakendeid taaraautomaati selleks, et need jõuaks taaskasutusse. Sotsiaalmeediasse postitatud taaratšeki pildi eest said noored kampaanialehel ärarääma.ee samanimelise loo endale alla laadida ja osaleda erinevate auhindade loosimises.
Üleskutsest mitte räämata võttis osa ligi 3000 noort üle Eesti, kelle vahel loositi välja Fjällräveni ookeaniplastist valmistatud seljakotte, mänguplatvormi Steam ja muusikateenuse Spotify kinkekaarte ning kutseid #ärarääma salareivile.
“On siiras rõõm tõdeda, et keskkonnahoiu temaatika ja meie koduplaneedi tervis noortele ning ettevõtmises kaasa löönud artistidele nii palju korda läheb. Sooviksime tänada kõiki kampaania raames pandipakendeid taaskasutusse suunanud noori. Te olete ülioluliseks eeskujuks tervele Eestile, kuid mitte ainult!“ ütles Eesti Pandipakendi tegevjuht Rauno Raal.
„Räämamine on mentaliteedi küsimus – ma soovisin seda läbi muusika muuta. Loodan, et kasvõi üks inimene sai sellest indu, et olla parem versioon endast“, selgitas Uku Arop eesmärki, mida #ärarääma tema jaoks kannab.
17. veebruaril kohvikus Sinilind toimunud salareivil astusid üles Arop, Mick Moon ja EiK ning lisaks DJ Sasha Mirson. Salareivil toimusid ka „Ära Rääma“ ametliku muusikavideo võtted.